Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU

Medewerker servicedesk

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU

De opdracht­omschrijving

 

Opdrachtomschrijving
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk

 

  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

 

Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG).
Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers.
Deze functie is op de back office.
Maximale reistijd 1 uur

De Eisen

  • Opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers ivm wet DBA.
  • Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4)
  • Certificaat ITILV4
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO
  • Maximale reistijd 1 uur en je bent 40 uur per week beschikbaar

De Wensen

  • Ervaring met: TOPdesk
  • Ervaring met: MACOS besturingsysteem
  • Ervaring met: Citrix
  • Ervaring met: Windows 10
  • Ervaring met: Office 365
  • Ervaring met: App-v
  • Ervaring met: Microsoft/Oracle authenticator
  • Ervaring met: Intune
  • Ervaring met: Entra-id
  • Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
23 juli 2025 om 19:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox