Gemeente Hengelo

Vergunningverlener apv

Gemeente Hengelo

De opdracht­omschrijving

Team
Het team houdt zich bezig met vergunningverlening op het gebied van de APV (o.a. evenementen) en Bijzondere wetten (o.a. Alcoholwet), maar ook omgevingsvergunningverlening (bouwen en ruimtelijke ordening). Daarnaast houden wij dus toezicht op bouwwerken o.a. tijdens de bouwfase en handhaven op overtredingen als dat nodig is. Dit doen wij met een team bestaande uit ongeveer 35 professionals.

Opdracht
Ben jij iemand die energie krijgt van schakelen tussen beleid en praktijk? Als vergunningverlener APV en Bijzondere Wetten ben jij hét aanspreekpunt voor inwoners, ondernemers en organisatoren. Je begeleidt hen door het vergunningentraject voor onder andere evenementen, terrassen en alcoholverstrekking..

Je regisseert het volledige proces van aanvraag tot besluit en zorgt dat alles soepel, zorgvuldig én toekomstgericht verloopt. Na afloop van een evenement evalueer je samen met betrokkenen en vertaal je leerpunten naar concrete verbeteringen voor de volgende editie.

Omdat je het hele speelveld overziet, ben je breed inzetbaar. Tegelijkertijd krijg je de ruimte om je te verdiepen in een specifiek thema, zoals veiligheid, horeca of duurzaamheid

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma - Di - Wo - Do - Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

 

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring met Awb, Gemeentewet en Alcoholwet, benoem duidelijk in het cv waar deze ervaring is opgedaan.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als vergunningverlener APV;

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als vergunningverlener APV;
  • Aantoonbare werkervaring met het samenwerken met stakeholders / externe partijen;
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor in Juridische richting of Bestuurskunde;
  • Aantoonbare werkervaring met het volledige proces regisseren van aanvraag tot besluit, benoem dit duidelijk in het cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox