Gemeente Maastricht

Uitvraag kwaliteitsmedewerker/inkoopanalist

Gemeente Maastricht

  • max €112 per uur

  • Limburg

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 15 november 2024

  • 15 november 2024

De opdracht­omschrijving

De gemeente Maastricht heeft behoefte aan de tijdelijke inhuur van een kwaliteitsmedewerker/inkoopanalist De opdracht houdt onder andere in het uitvoeren van de navolgende werkzaamheden:

  • Adviseren over doorontwikkeling inkoopprocessen en koppeling van de inkoopprocessen met de overige bedrijfsvoeringprocessen waaronder een verplichtingenadministratie
  • Het ontwikkelen en coördineren van de processen m.b.t. het opstellen en beheren van de inkoopkalender inclusief overleg- en rapportagestructuren
  • Het adviseren over en het ontwikkelen van inkoopinstrumentarium en het beheren van het handboek Inkoop
  • Het inrichten van rapporteringstools bij de centrale inkoopafdeling voor diverse actoren op bestuurlijk niveau en binnen de organisatie
  • Coördineren/uitvoeren, en distribueren van spendoverzichten, die zijn toegesneden op de categorie-structuur en het vertalen van de spendoverzichten naar concrete adviezen en acties
  • Opstellen van een forecast en globale capaciteitsplanning en het signaleren van over- en onderbezetting
  • Het inrichten en coördineren van de activiteiten inzake 2e lijns controle van de inkoopfunctie binnen de centrale inkoopafdeling en daarbij afstemming zoeken met de controller
  • Ontwikkelen en uitvoeren van periodieke audits en benchmarks om verbeteringen van inkoopvolwassenheid te monitoren, inclusief het opstellen van een auditplan en zorgdragen voor de aanhaking bij de P&C cyclus van gemeente Maastricht
  • Het vertalen van de resultaten van de periodieke audits en benchmarks in concrete adviezen en acties
  • Leveren van een bijdrage aan de AO/IC

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat die wordt voorgesteld en ook de daadwerkelijke opdracht zal uitvoeren heeft in de afgelopen tien (10) jaar minimaal vier (4) jaar aantoonbare werkervaring opgedaan bij een of meerdere aanbestedende diensten met de werkzaamheden zoals bovenstaand omschreven in hoofdstuk 2
  • Toetsing van de kennis van de kandidaat zoals opgenomen onder hoofdstuk 3 ‘Functieprofiel kandidaat’ en overige kennis die relevant is binnen het vakgebied en de taken zoals omschreven onder hoofdstuk 2;
  • Minimaal een volledig afgeronde hbo-opleiding. Dit betreft een knock-out criterium dat getoetst wordt middels het overleggen van een kopie diploma;
  • Aantoonbare kennis bezitten van de herziene Aanbestedingswet 2012 (2016). Bij voorkeur kennis van de methodiek 3 lines of defence, kennis van inkoopproces, kennis hoe inkoopcontrole te realiseren, kennis van inkoopapplicaties waarvan bij voorkeur Mercell/Negometrix;

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
15 november 2024 om 09:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox