Gemeente Baarn

Teamleider Lokaal Team

Gemeente Baarn

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.

Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.

De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.

Opdracht
Het Lokaal Team Baarn wordt gevormd door 14 medewerkers die de inwoners van Baarn helpen om zo goed mogelijk te kunnen participeren in de samenleving. Ze begeleiden cliënten in de leeftijd van 0-100 jaar met uiteenlopende problemen die meerdere aspecten van het leven raken; van psychiatrie, verstandelijke beperkingen, financiële- en  opvoedproblematiek tot problemen bij de ouderen doelgroep. Als teamleider ben je betrokken bij de opdracht die het Lokaal Team heeft. Je stuurt hen aan waar nodig en bij waar kennis en ontwikkeling nodig is.

De teamleider is de schakel tussen verschillende organisaties waar het Lokaal Team mee samenwerkt. Je vertegenwoordigt het team bij de ontwikkelingen in de regio, hebt overleggen met regiogemeenten en met de uitvoeringsorganisatie BBS, waarbinnen de gemeenten Baarn, Bunschoten en Soest samenwerken in het sociaal domein. Je stuurt met de samenwerkende partijen op efficiënte en passende dienstverlening en de implementatie van verschillende wetgevingen in het sociale domein.

Tevens adviseer je management en beleidsadviseurs over de ontwikkelingen in het sociale domein vanuit sturingsinformatie en casuïstiek.

Competenties

  • Verbindend vermogen;
  • Dienstverlenend;
  • Coachend leidinggeven;
  • Goede schriftelijke vaardigheden;

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider bij een gemeente, zorg-/ welzijnsinstelling of organisatie voor maatschappelijke ondersteuning
  • Aantoonbaar werkervaring binnen het Sociaal domein van een gemeente

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als teamleider bok een gemeente, zorg-/ welzijnsinstelling of organisatie voor maatschappelijke ondersteuning
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar binnen het Sociaal Domein van een gemeente
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als relatiebeheerder gemeente, welzijnsorganisaties en/of andere maatschappelijke organisaties
  • Beschikbaar per uiterlijk 1 augustus 2022 of eerder

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox