Gemeente Arnhem

Teamleider Financiële Administratie

Gemeente Arnhem

De opdracht­omschrijving

TEAMLEIDER FINANCIËLE ADMINISTRATIE

36 uur 

Wat ga je doen?
De Connectie is de uitvoeringsorganisatie voor 3 eigenaar-gemeenten en andere organisaties op gebied van bedrijfsvoeringstaken. Dit betekent dat de teamleider de balans moet bewaren tussen uiteenlopende vragen en behoeften, de ambitie om gezamenlijk de processen te harmoniseren en om zo efficiënt mogelijk te werken. Waarbij de kwaliteit van de dienstverlening centraal staat.

Als teamleider  stimuleer je actief de ontwikkeling van collega’s naar verantwoordelijke en resultaatgerichte medewerkers. Zelforganisatie binnen het team is een belangrijk thema. Dit doe je samen met de afdelingsmanager en je collega teamleiders. We bouwen met elkaar aan een servicegerichte afdeling die de klant vooropstelt in haar dienstverlening. Daarnaast lever je een zichtbare bijdrage aan de verdere ontwikkeling en harmonisatie van cultuur, werkprocessen en systemen van de afdeling. Jouw visie op ontwikkelingen binnen de financiële administratie in combinatie met een shared serviceorganisatie is belangrijk.

Dit vind je leuk om te doen:

  • Je geeft op een inspirerende en coachende wijze leiding, geeft feedback, motiveert en stimuleert de individuele medewerker en de samenwerking binnen het team;
  • Je hebt een actieve rol bij de doorontwikkeling van de afdeling, creëert draagvlak bij ontwikkelingen en bent een goede gesprekspartner op alle niveaus;
  • Je zorgt voor de verdergaande professionalisering van de afdeling, zodat zij gezamenlijk dienstverlening leveren die gebruikers en klanten hoog waarderen;
  • Je zorgt voor relatiebeheer naar de klanten en vervult hierin de rol van supplymanager;
  • Je vervult een sturende en inhoudelijke rol als het gaat om beleidsontwikkeling, procesbewaking en regie binnen het kennisveld van het team.

Dit ben jij!

  • Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding en werk- en denkniveau op het gebied van een Financiële Administratie;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in leidinggeven en het werken in een shared serviceorganisatie;
  • Je hebt ruime ervaring en kennis op het gebied van de financiële administratie en processen;
  • Je hebt kennis van en inzicht in digitale ontwikkelingen binnen de financiële administratie, het effect op de taken van en de toepasbaarheid op de financiële administratie;
  • Je beschikt over organisatie- en bestuurlijke sensitiviteit door (h)erkennen van belangentegenstellingen;
  • Je bent communicatief vaardig, doortastend, sterk resultaatgericht en service- en oplossingsgericht.

Laat je verrassen door De Connectie!
De gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden hebben de krachten gebundeld op het gebied van bedrijfsvoering. Deze gemeenten, samen goed voor meer dan 230.000 inwoners, hebben op 1 juli 2017 gezamenlijk De Connectie opgericht.
De afdelingen Belastingen & Basisregistraties, Administratie en Beheer & Inkoop en Aanbesteding, Facilitaire zaken & Frontoffice, Management Support, DIV en ICT zetten zich, samen met het Bedrijfsbureau, dagelijks in voor de gemeenten zodat zij zich volledig kunnen richten op de inwoners, want daar doen we het gezamenlijk voor.

Jouw toekomstige team
De financiële administratie beheert de gehele financiële administratie voor de klanten en levert een bijdrage om de gegevens met een zo hoog mogelijke kwaliteit vast te leggen, te beheren en te verstrekken. De afdeling bestaat uit 30 medewerkers verdeeld over de diverse onderdelen als crediteuren- en debiteurenadministratie, fiscaal beheer en grootboek. Wil je meer over De Connectie of jouw toekomstige afdeling weten? Ga naar www.connectie.nl voor alle informatie.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding
  • De kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als Teamleider bij een Shared Service organisatie
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met financiële administratie en processen
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox