Gemeente Breda

Systeembeheerder

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Enthousiaste Systeembeheerder die graag werkt in een complexe omgeving. 

Een enthousiaste Systeembeheerder die graag het team ICT services komt versterken.

De motor van de organisatie, dat zijn wij!  
Werken bij de Gemeente Breda, betekent dat je werkt binnen een ambitieuze organisatie. ICT-services is onderdeel van het Servicecentrum waar ca. 40 medewerkers werkzaam zijn. Samen zorgen wij ervoor dat medewerkers, bestuur en management en samenwerkingspartners verdeeld over meer dan 40 locaties hun werk zo goed en efficiënt mogelijk kunnen uitvoeren. Dit doen we door het verlenen van een optimale ICT-dienstverlening en door nauw samen te werken met partners waarbij wij wendbaar zijn en de klant ontzorgen.
Wij van ICT-services brengen innovatieve technologieën en business samen zodat onze organisatie future fit blijft.
Wij zoeken een enthousiaste Systeembeheerder die graag werkt in een complexe omgeving.

Wij bieden een prettige werksfeer die gekenmerkt wordt door een informele en collegiale sfeer, waarin er ruimte is voor ideeën en suggesties. 


Lees meer over de gemeente Breda: https://www.breda.nl/gemeente-breda-bedrijfsinformatie

Wat ga je doen?

Het team ICT services is op zoek naar een bevlogen en enthousiaste beheerder die het werkveld van systeembeheer komt versterken.
 
Naast het beheer van onze complexe ICT-infrastructuur betekent dit onder meer het inrichten en monitoren van de ICT-systemen. Je zorgt voor de operationele beschikbaarheid van de informatie systemen. Daarnaast ben je projectmatig betrokken bij vraagstukken die betrekking hebben op monitoring, logging, administratie, deployment en security.

Je belangrijkste taken zijn:   
  • Dagelijks beheer, het afhandelen van incidenten en wijzigingen;
  • Je richt gestandaardiseerde beheer-tooling in en onderhoudt deze;
  • Aan de hand van door architecten opgestelde ontwerpen richt je systemen in;
  • Je rapporteert over beschikbaarheid en uitgevoerde changes;
  • Monitoring en borging van security aspecten;
  • Participeren in projecten en uitvoeren van (technische) ICT projectactiviteiten;
  • Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de continuïteit van het beheer gewaarborgd is;
  • Van de infrastructurele standaarden blijf je op de hoogte en je doet proactief voorstellen ter verbetering van het technisch beheer;
  • Binnen het eigen vakgebied ben je in staat adviserend op te treden bij incidenten, problemen, changes en projecten;
Wat vragen wij?
  • Een hbo werk en denk niveau op het gebied van Information Technology en je hebt een aantal jaren ervaring als ICT beheerder in een complexe IT omgeving;
  • Je hebt ruime kennis en praktijkervaring met het (operationeel) technisch serverbeheer en ITIL processen;
  • Je hebt ervaring met het afhandelen van meldingen en wijzigingen via Topdesk;
  • Producten als Windows server 2019, SCCM, VMM, Office365, HPE blade servers, Citrix en MS Hyper-V zijn je bekend;
  • Daarnaast beschik je over een goede kennis van de werking van de diverse netwerk protocollen en netwerksecurity;
  • In houding en gedrag ben je een echte professional. Je bent communicatief sterk, resultaatgericht, enthousiast, stressbestendig, zelfstandig en bereid je kennis en ervaring met anderen te delen;
  • Verder ben je pro-actief en oplossingsgericht en je communiceert soepel.




 

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Uw kandidaat heeft ruime kennis en praktijkervaring met het (operationeel) technisch serverbeheer en ITIL processen. Producten als Windows server 2019, SCCM, Office365, Citrix en MS Hyper-V zijn je bekend. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als netwerk en systeembeheerder. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting van Information Technology. Dit moet blijken uit het cv.
  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43. De kosten voor de VOG kunnen eenmalig bij de gemeente gedeclareerd worden.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - In houding en gedrag ben je een echte professional. - Je bent communicatief sterk. - Resultaatgericht. - Enthousiast. - Stressbestendig. - Verder ben je pro-actief en oplossingsgericht en je communiceert soepel. Week 3 en 4 zijn gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
  • Het cv is voorzien van relevante referenties (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 5 jaar ervaring met het afhandelen van meldingen en wijzigingen via Topdesk. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 5 jaar kennis en praktijkervaring met het (operationeel) technisch serverbeheer en ITIL processen. Dit moet blijken uit het cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox