Gemeente Arnhem

Strategisch Huisvestingsadviseur

Gemeente Arnhem

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

In de functie van strategisch huisvestingsadviseur ben je verantwoordelijk voor het formuleren van de opgave voor de eigen huisvesting van de gemeente Arnhem, het strategisch huisvestingsplan voor de kantoorhuisvesting van de eigen organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het ophalen en ontwikkelen van deze huisvestingsvisie. Daarnaast ben je structureel verantwoordelijk voor de huisvestingsvraagstukken en behoeften die via de huisvestingscoördinatoren vanuit de verschillende clusters komen. Je werkt met hen samen en zorgt voor een organisatie brede aanpak van deze huisvestingsvragen en zorgt voor integraliteit.


Daarnaast werk je op het gebied van facilitaire zaken, zoals werkplekken, samen met de demandmanager van de gemeente Arnhem en de contactpersonen bij de Connectie (de organisatie die voor de gemeente alle facilitaire zaken organiseert). De vastgoedmanager eigen huisvesting en de coördinator gebruiksbeheer zijn twee belangrijke sparringpartners voor je.
Startpunt voor het strategisch huisvestingsplan, waarin ook hybride werken een duidelijke plek moet krijgen, zijn verschillende plannen en onderzoeken die eerder zijn uitgevoerd, door externe bureaus en de kaders van het bestaande vastgoed van de gemeente.


Verantwoordelijkheden

  • Je levert een huisvestingsvisie op voor de kantoorhuisvesting van de eigen organisatie van de gemeente;
  • Je kan in de organisatie een structuur van samenwerking opzetten met de huisvesting coördinatoren in de clusters, om op deze manier structureel aan de slag te kunnen met huisvestingsvraagstukken en behoeften;
  • Je kan vanuit de verschillende plannen een analyse maken en een volgende stap formuleren;
  • Je kan een opdracht formuleren voor het maken van b.v. o.a. haalbaarheidsonderzoeken en de externe opdrachtnemer aansturen;
  • Je neemt deel aan het kernteam hybride werken en bent daarin verantwoordelijk voor het onderdeel “gemeentelijke werkplekken” (met daarin evaluatie huidige faciliteiten, behoeftepeiling, integraal werkplekconcept en scenario’s);
  • Je neemt zitting in het projectteam Strategische Huisvesting en met de schakel tussen dit team en het kernteam hybride werken;
  • Je hebt hét aanspreekpunt als het gaat om de ontwikkeling van onze eigen huisvesting.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 19 september tot en met 31 december 2022 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Eis 3. Opleiding Kandidaat heeft aantoonbaar een afgeronde HBO+ of WO opleiding, bij voorkeur Bouwkunde/ vastgoedmanagement, interieur, facilitair of vergelijkbaar. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Eis 2. Gevraagde werkervaring Kandidaat beschikt over ruime ervaring als strategisch huisvestingsadviseur in een gemeentelijke of vergelijkbare (maatschappelijke) vastgoedorganisatie. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj)

De Wensen

  • Wens 1. Minimale werkervaring Kandidaat is op de hoogte van ontwikkelingen in het vak en adviseert over nieuwe werkplekconcepten, met name over hybride werken. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 1. Minimale werkervaring Kandidaat heeft aantoonbare ervaring als adviseur opgedaan bij een gemeentelijke instelling. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox