gemeente Delft

Specialist informatiebeheer

gemeente Delft

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 24 uur per week vanaf 1 februari 2024. Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan. Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Minimaal een afgeronde hbo-opleiding Informatiemanagement (of vergelijkbaar). Bijvoorbeeld SOD II, Archivistiek B of VVA, Procesmanagement; o Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring als Specialist Informatiebeheer (of vergelijkbaar) bij een gemeentelijke organisatie in de afgelopen tien (10) jaar. Bijvoorbeeld Recordmanager, Kwaliteitsmedewerker, Functioneel Beheerder Zaaksystemen; o Werkervaring met archief- en informatiebeheer, metadatering, DSP en archiefwetgeving in de afgelopen vijf (5) jaar; o Werkervaring met minimaal twee (2) verschillende DMS- en/of zaaksystemen, waaronder in ieder geval werkervaring met zaaksysteem Djuma.
  • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Samenwerken; o Omgevingsbewustzijn; o Resultaatgerichtheid; o Verantwoordelijkheid; o Analytisch vermogen; o Klantgericht; o Kwaliteitsgericht; o Nauwkeurigheid.

De Wensen

  • Wat is de 1. naam en 2. het telefoonnummer van de aangeboden kandidaat (deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt voor het plannen van een eventueel matchgesprek)?
  • Aantoonbare werkervaring met functioneel beheer van zaaksystemen in de afgelopen vier (4) jaar.
  • Aantoonbare werkervaring met het verzorgen van trainingen over het gebruik van zaaksystemen in de afgelopen vier (4) jaar.
  • Een afgeronde hbo-opleiding/training BiSL, Procesmanagement en/of Zaakgericht Werken in de afgelopen zes (6) jaar.
  • Motivatiebrief waarin de kandidaat in ieder geval in gaat op: a. De kennis en expertise (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende capaciteiten zijn van de kandidaat voor deze functie); b. De competenties (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende competenties zijn van de kandidaat voor deze functie); c. Waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht; d. De motivatie om mee te doen aan deze specifieke aanvraag.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten