Provincie Utrecht

Secretaresse

Provincie Utrecht

De opdracht­omschrijving

Opdracht
Je zorgt samen met jouw collega’s voor passende, snelle en zorgvuldige ondersteuning van het team/programma in jouw domein en kijkt wat zij nodig hebben. Uiteraard zorg je ervoor dat je juiste kwaliteit biedt in de ondersteuning. Binnen de vastgestelde kaders heb je de vrijheid om maatwerk te leveren en bied jij wat het programmateam nodig heeft.

Je bent verantwoordelijk voor o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Verwerken van de dagelijkse post/mail en de juiste behandeling/afhandeling van telefoongesprekken;
  • Het maken van complexe afspraken en zorgdragen voor een adequate agendaplanning;
  • Aanspreekpunt zijn voor mensen van binnen en buiten de organisatie;
  • Op verzoek verstrek je informatie en/of verwijs je door (je bent hierin kritisch en je kunt een goede inschatting maken van de wijze waarop een verzoek moet worden afgehandeld);
  • Ervoor zorgen dat de domeinmanager/teamleider tijdig over de juiste (vergader) stukken en informatie beschikt;
  • Het bewaken van de voortgang van de dagelijkse actiepunten;
  • Het zelfstandig uitvoeren van correspondentie en het controleren/redigeren van ter ondertekening aangeboden correspondentie. Het archiveren van in- en externe post;
  • Het organiseren van ontvangsten en incidenteel afscheidsbijeenkomsten en buitenlandse reizen van de manager/teamleider

Competenties

Persoonlijke eigenschappen

  • Dienstverlenend;
  • Resultaatgericht;
  • Flexibiliteit;
  • Teamspeler;
  • Proactief.

Vaardigheden

  • Mondelingen en schriftelijke communicatie;
  • Prioriteiten kunnen stellen;
  • Snel kunnen schakelen;
  • Omgaan met hectische situaties;
  • Bestuurlijk sensitief.

Kennis

  • Kennis van MS office applicaties

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse/management assistent;
  • Aantoonbare werkervaring als secretaresse bij een provinciale overheid;

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse/management assistent;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als secretaresse/management assistent bij een provinciale overheid.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox