Vrije Universiteit Amsterdam
geen max tarief
Noord-Holland
40 uur per week
10 november 2025
28 februari 2026
Beschrijving van de werkzaamheden /Opdracht
Voor het project” Vervanging Digitaal Studenten Dossier”, zoeken wij een senior technische ServiceNow-consultant/developer. De consultant moet in staat zijn om, waar nodig, complexe integraties inclusief benodigd ontwikkelwerk het geen voornamelijk uit scripting bestaat uit te voeren. Coördinatie en afstemming met broker team is eveneens vereist.
Voor het project “Telefonie integratie in “ServiceNow” zoeken wij een senior technische ServiceNow-consultant/developer. De consultant moet in staat zijn om, waar nodig, complexe integraties inclusief benodigd ontwikkelwerk hetgeen voornamelijk uit scripting bestaat uit te voeren. Coördinatie en afstemming met Telefonie en broker team is eveneens vereist.
Je maakt verder deel uit van het projectteam, dat bestaat uit zowel interne als externe medewerkers. Voor een goede kennisoverdracht is het belangrijk dat de externe consultants ook een deel van de training van interne ServiceNow-collega’s verzorgen, en mogelijk bijdragen aan gebruikerstrainingen.
De lijnactiviteiten bestaan vooral uit platform onderhoud en wijzigingen, releasemanagement, continuous improvement.
Doelstelling:
Meewerken in een klein team aan het realiseren van een robuust, veilig en gebruikersvriendelijk DSD binnen het ServiceNow-platform, met volledige integratie met bestaande VU-systemen.
Subdoelstellingen
· DSD Portal creëren in ServiceNow.
· DSD-basisinrichting in ServiceNow.
· Ontwikkelen van integratie met SLcM t.b.v. verkrijgen informatie waaronder studentennummer, opleiding uitschrijfdatum, etc.
· Documenttypen configureren met bewaartermijnen en toegangsrechten
· Inrichting van toegang voor studenten en medewerkers
· Logging en auditing
· Inhoud van het huidige DSD dient correct en volledig naar het nieuwe DSD gemigreerd te worden. Dit gaat ook op voor de documenten die nog in TopDesk staan en in het huidige DSD hoorde te staan.
Telefonie/KCC
• Realisatie van een integratie in ServiceNow met het telefoniesysteem bij de VU, in Roger365 (Teams). Een centrale telefonienummer tabel is vereist, welke een opgeschoonde verzameling van alle telefoonnummers bevat adhv data cleansing.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox