Regio West-Brabant

Servicedeskmedewerker inhuurdesk

Regio West-Brabant

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Ben jij klantgericht, administratief sterk en houd je van schakelen in een dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zoeken een stabiele achtervang welke kan invallen op momenten dat de inhuurdesk zelf niet beschikbaar is en kan meedraaien op piekmomenten. Als servicedeskmedewerker werk je vanuit het Mobiliteitscentrum West-Brabant voor de meer dan 30 aangesloten organisaties bij Flex West-Brabant. Deze organisaties huren flexibel personeel in via uitzendbureaus, een payrolldienstverlener of via een dynamisch aankoopsysteem waar ZZP'ers en leveranciers ingeschreven staan. Dat alles loopt via de bedrijfsvoeringsapplicatie (Nétive); deze applicatie ondersteunt het inhuurproces van de aanvraag voor inhuur tot en met facturatie daarvan. 

Voor de 1e contacten, voor zowel klanten als leveranciers, is er de Inhuurdesk Flex West-Brabant. Wij zoeken iemand die tijdens zijn of haar inzet de inhuurdesk telefonisch bemand. Ook via ons ticketsysteem ben je eerste aanspreekpunt voor onze aangesloten organisaties en leveranciers van flexibele inhuur.  Daarnaast zorg je voor de voortgang van de aanvragen voor tijdelijke inhuur, o.a. door controle en uitzetten van de aanvragen, checken van de opdrachten, wijzigen van tarieven a.g.v. CAO- wijziging en beoordelen van de mutaties. Zo nodig ondersteun je de inhurende organisatie bij het uitzetten van de aanvraag voor de tijdelijke inhuur van personeel. Het kan soms zijn dat je als enige aanspreekpunt beschikbaar bent en op andere momenten draai je mee met ons team.

De gevraagde inzet kan wisselen per week en ook de werkdagen kunnen verschillend zijn. Wij zoeken een partij die dit kan waarborgen en op alle kantoordagen beschikbaarheid heeft. Dit mag door middel van de inzet van meerdere medewerkers, die elkaar kunnen afwisselen. Na een inwerkperiode, is er de mogelijkheid om hybride te werken.

De Eisen

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
  • Wij zoeken een partij die kan waarborgen dat zij altijd de gevraagde inzetbaarheid hebben. Dit mag door middel van de inzet van meerdere medewerkers, die elkaar kunnen afwisselen. Kunt u dit waarborgen binnen uw organisatie en aangeven hoe u dit gaat doen op het CV van de kandidaat. Waar nodig zullen wij dit bij u toetsen.
  • Kandidaat beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over kennis van Nètive, dit moet blijken uit het CV.

De Wensen

  • In een persoonlijk gesprek zullen we de volgende competenties toetsen: - Resultaatgericht - Stressbestendig - Goede mondelinge communicatieve vaardigheden - Kan zowel zelfstandig als in teamverband werken - Hands-on mentaliteit Daarnaast zal er getoetst worden of de kandidaat binnen het team past.
  • Kandidaat heeft kennis van Topdesk. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met het telefoneren via Microsoft Teams. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
15 september 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox