Gemeente Zoetermeer
geen max tarief
Zuid-Holland
28 uur per week
17 september 2021
17 februari 2022
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!
Afdeling
De opdracht wordt uitgevoerd binnen het team Administratie van de afdeling Financiën en Control.Het team Administratie bestaat uit +/- 25 FTE en vormt samen met de teams Advies en team Expertise de afdeling Financiën en Control (F&C). Dit team verzorgt de administratieve ondersteuning voor de vak-afdelingen. Dit omvat debiteuren- en crediteurenbeheer, grootboek, koppelingen met sub administraties en opstellen van de jaarrekening. Uit de missie en visie van team Administratie: ‘Wij (team Administratie) zorgen met elkaar voor een moderne administratie die voldoet aan actuele wet- en regelgeving. Een moderne administratie draagt bij aan verdere optimalisering van de werkprocessen, innovatieve verbeteringen en het continu verbeteren van de kwaliteit van de Administratie’.
Opdracht
Samen met de business adviseurs van de afdelingen Vrije Tijd, Sociaal Domein en Publieksplein ondersteun je de lijnafdelingen bij het optimaal gebruik van de gegevens in onze financiële administratie. Je werkt mee aan maand- en jaarafsluitingen, draagt zorg voor een actuele verplichtingenadministratie, bewaakt de factuurafhandeling en speelt een belangrijke rol in de administratieve jaarafsluiting.
Taken in detail. Deze taken betreffen allen de afdelingen Sociaal Domein, Vrije Tijd en Publieksplein. De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de financiële administratie van de afdeling Financiën en Control
Competenties
- Analytisch;
- Klantgericht;
- Proactief;
- Teamplayer;
- Integer;
- Communicatief sterk.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox