Gemeente Hardenberg

Senior facilitair adviseur

Gemeente Hardenberg

De opdracht­omschrijving

Organisatie

Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners. We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt. Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
In Hardenberg gaan we voor de beste facilitaire diensten en voorzieningen! In deze rol ben je  verantwoordelijk dat dit allemaal tot in de puntjes geregeld is. Enorm belangrijk werk. Dankzij goede facilitaire voorzieningen kunnen onze collega’s hun werk goed uitvoeren. Jij bent de specialist die ons helpt bij aanbestedingsprocedures voor diverse facilitaire diensten en voorzieningen. Dit doe je samen met de collega’s van team Inkoop. Ook ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor diverse facilitaire projecten. En wij willen onze diensten steeds meer centraliseren. Je adviseert ons management en collega’s over vraagstukken op het brede, facilitaire gebied. En je denkt mee met de professionalisering van facilitair management. Tot slot pak je de volgende aanbestedingen zelfstandig op. En stelt samen met team Inkoop de aanbestedingsstukken op:

  • Aanbesteding binnenbeplanting
  • Aanbesteding Catering

Competenties
Jij bent een echte regelaar! Je zit vol energie en haalt er plezier uit je collega’s goed te faciliteren. Je bent duidelijk in je communicatie en houdt van zichtbare resultaten behalen. Daarbij blijf je altijd toegankelijk en denk je servicegericht. Ook onderhoud je goede contacten met onze leveranciers.

 

De Eisen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
  • Aantoonbaar in het bezit van NEVI 1 én NEVI 2 diploma;
  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring met het facilitaire werkveld;

De Wensen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau richting facilitair management;
  • Aantoonbaarminimaal 5 jaar werkervaring bij een overheidsinstelling;
  • Aantoonbare werkervaring met aanbestedingprocedures gericht op binnenbeplanting én catering (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld van beide in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met het schrijven van adviezen en beleidsstukken op het gebied van facility ten behoeve van management;
  • Aantoonbare werkervaring met positionering facilitair management (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
24 januari 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox