Gemeente Amersfoort
max €95 per uur
Utrecht
32 uur per week
17 augustus 2020
17 augustus 2021
Waar ga je werken?
In Amersfoort –een stad met ruim 155.000 inwoners- is het belangrijk dat inwoners, ondernemers en de gemeente samen optrekken voor een fijne en veilige stad. Zeker ook in deze tijd waarin activiteiten niet of anders doorgaan, zetten we alle zeilen bij om de anderhalve meter samenleving goed te laten verlopen.
Belangrijke inhoudelijke aandachtsgebieden binnen de afdeling Samen Leven zijn welzijn, sport, armoede, arbeidsmarkt, onderwijs, diversiteit en (jeugd)zorg. Jij gaat werken in de themagroep die zich vooral bezighoudt met Ondersteuning met noodzakelijk verblijf (beschermd wonen en opvang), OGGZ en de samenwerking met partners die ambulante hulp bieden. Mensen met een psychische kwetsbaarheid is datgene dat de taakvelden bindt.
Wat ga je doen?
Je bent gesprekspartner en ontwikkelt en vertaalt beleid naar uitvoering zodat de doelen van het bestuur worden gerealiseerd. Dit doe je in nauwe samenwerking met collega’s en partners in het veld. Je onderhoudt directe relaties met regiogemeenten, externe instellingen en organisaties en bent op de hoogte van relevante ontwikkelingen. Je adviseert de wethouder en het college van B&W, bent actief in regionale en landelijke netwerken en in het onderhouden van relaties.
De wijze van werken wordt erdoor ingegeven dat we met elkaar - in overleg met en in opdracht van het bestuur en management - bepalen welke prioriteiten we stellen. We werken vanuit de opgaven en niet vanuit vaststaande takenpakketten. Dat moet je liggen en aantrekkelijk vinden. In de komende jaren staan ons een aantal belangrijke opgaven te wachten rond onder andere de inkoop, transformaties die we, in nauw overleg met de uitvoerende organisaties, willen bereiken, versteviging van het accountmanagement en, niet te vergeten, een aantal financiële complexe vraagstukken.
De focus in het pakket ligt op (regionale) ontwikkelopdrachten op het gebied van Ondersteuning met noodzakelijk verblijf (beschermd wonen en maatschappelijke opvang). De exacte invulling van het takenpakket vindt in overleg met het team plaats.
LET OP!
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv’s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte/kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.
Urenregistratie/facturatie
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.
Je denkt en werkt op academisch niveau, bent no-nonsense, kritisch, professioneel, pro-actief en betrokken. Kennis van en ervaring met het sociaal domein binnen een gemeentelijke organisatie is een voorwaarde, dit geldt ook voor kennis van beschermd wonen en maatschappelijke opvang (O)GGZ. Je bent daardoor direct inzetbaar. Je hebt een brede maatschappelijke blik en je benut de dwarsverbanden met andere beleidsterreinen optimaal.
Selectiegesprekken vinden plaats op 31 juli 2020.
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
75000000-6 - Diensten voor openbaar bestuur, defensie en sociale verzekering
Minimaal 3 jaar ervaring als beleidsregisseur bij een 100.000+ gemeente. Aantoonbaar met CV.
Referentie vereist
Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van beschermd wonen en maatschappelijke opvang (O)GGZ. Aantoonbaar met CV.
Referentie vereist
Weging prijsdeel: 15 %
Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met opgavegericht werken / projectmatig werken. Weging: 30 %
Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het samenwerken met regio-gemeenten. Weging: 30 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
- denkt en werkt de kandidaat op academisch niveau
- blijkt de kandidaat in het gesprek no-nonsense, kritisch, professioneel, pro-actief en betrokken.
- toont de kandidaat kennis van en ervaring met het sociaal domein binnen een gemeentelijke organisatie
- laat de kandidaat kennis zien van beschermd wonen en maatschappelijke opvang (O)GGZ, een brede maatschappelijke blik en benut de kandidaat de dwarsverbanden met andere beleidsterreinen optimaal.
Weging: 25 %
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox