Gemeente Meppel
geen max tarief
Drenthe
36 uur per week
02 juni 2025
02 november 2025
Organisatie
Meppel, een stad met een open karakter die voor iedereen wat te bieden heeft. Mooie woonwijken, een gezellige historische binnenstad, leuke evenementen, bedrijvigheid en een prachtige natuurlijke regio op fiets- en wandelafstand.
Bij zo’n prachtige stad wil de gemeente Meppel graag als aantrekkelijke werkgever aansluiten; een werkgever waar je als medewerker trots op bent, die uniek is en bekend staat als ondernemend en ambitieus.
Gemeente Meppel is een resultaatgerichte organisatie met ambitie. We richten ons op een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en werken daarbij opgavegericht. Hoe? Door anders te denken, anders te organiseren en anders te doen, vanuit vertrouwen, verantwoordelijkheid geven en steun bieden.
Samen met ruim 400 collega’s werk je dagelijks voor de inwoners van de gemeente Meppel aan maatschappelijke vraagstukken die betekenis hebben voor de samenleving. De organisatie bestaat uit verschillende afdelingen. Deze zorgen ervoor dat er op het gebied van werk en inkomen, zorg en welzijn en duurzaamheid, prettig gewoond en geleefd kan worden in de ‘fairtrade gemeente’ Meppel.
Opdracht
Op onze HR Afdeling zijn we volop in ontwikkeling. We zijn bezig met de aanbesteding van een nieuw e-HRM systeem en de taken/verantwoordelijkheden binnen HR opnieuw onder de loep te nemen. We zijn volop bezig om HR toekomstig bestendig te maken en verder te professionaliseren. Dit houdt in dat we de HR-processen willen verbeteren, we zijn bezig om over te gaan op een nieuw e-HRM systeem en we willen HR steviger positioneren in de organisatie. Met deze klus kunnen we jouw hulp goed gebruiken.
In dit proces kunnen wij extra ondersteuning gebruiken, zodat de alledaagse werkzaamheden doorgaan en de medewerkers van de Gemeente Meppel op een goede manier bediend worden.
Het team bestaat uit 5 HR Adviseurs, 2 HR Medewerkers en een Salarisadministrateur.
Wat ga je doen:
Jouw taken zijn met name gericht op de salarisadministratie, maar we vragen je ook om bij te springen op de personeelsadministratie, bijvoorbeeld bij het invoeren van mutaties zoals indiensttredingen..
Competenties
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: minimaal 3 dagen op kantoor, inwerkperiode volledig op kantoor aanwezig
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox