Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Recruiter

Gemeente Utrechtse Heuvelrug

De opdracht­omschrijving

De gemeente Utrechtse Heuvelrug zoekt een recruiter voor 16 tot 24 uur per week voor een periode van 5 maanden

Werkzaamheden * Verantwoordelijk voor het in beeld hebben van de in te vullen vacatures * Je verzorgt het gehele proces van vacatures invoeren tot en met de aanbieding aan de teamleiders. Je coördineert het sollicitatieproces incl. de planning en organisatie voor teamleiders. Hierin ben je innovatief en creatief. * Eerste aanspreekpunt v.w.b. werving en selectie voor teamleiders voor opstellen van vacatureteksten, het inzetten van wervingsbronnen, het zoeken, benaderen en matchen van sollicitanten. In samenwerking met HR en Communicatie adviseer je over de in te zetten media * Opvragen van referenties, controle van diploma’s * Maatwerk voor moeilijk vervulbare vacatures

Wij zoeken iemand met: * Min. 3 tot 5 jr werkervaring met werving en selectie * Gerichte opleidingsachtergrond op het gebied werving en selectie, processen en bijbehorende wetgeving * HBO werk en denkniveau * Kennis en ervaring van CAO gemeenten, flexwet, e.d. * Passie met het vakgebied werving en selectie & arbeidsmarkt * Handigheid en ervaring met office pakket en werving & selectie modules

Competenties * Mens- en klantgericht * Plannen en organiseren * Communicatieve vaardigheden woord/geschrift * Accuraat * Pro-actief * Oplossingsgericht

De gemeente Utrechtse Heuvelrug is een middelgrote gemeente waar de lijnen kort zijn en de werksfeer prettig. Je komt te werken in een leuk P&O-team, waarmee je nauw samenwerkt en onderling mee kan sparren.  De vacatures zijn divers, dus je werkt samen met teamleiders die werkzaam zijn in verschillende beleidsvelden.
  |

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - mens- en klantgericht - plannen en organiseren - goede communicatieve vaardigheden - accuraat - pro-actief - oplossingsgericht - passie voor het vak
  • Er dient minimaal 1 recente referentie met contactgegevens in het CV te staan
  • Kandidaat is handigheid en ervaring met office pakket en werving & selectie modules Dit wordt duidelijk benoemd in het cv
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met CAO gemeenten, Flexwet, WNRA en wet DBA
  • Kandidaat heeft een gerichte opleidingsachtergrond op het gebied werving en selectie, processen en bijbehorende wetgeving
  • Kandidaat heeft ervaring met werving en selectie, binnen een gemeentelijke organisatiecontext
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met werving en selectie, binnen een gemeentelijke organisatiecontext
  • Kandidaat heeft een HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of toelichting in het cv

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox