Gemeente Urk
geen max tarief
Flevoland
28 uur per week
01 oktober 2024
31 maart 2025
Projectsecretaris Gebiedsontwikkeling (28u)
Waar kom je te werken
Gemeente Urk met ruim 22.000 inwoners groeit hard, heeft veel ambities en is volop in ontwikkeling. De focus van de gemeente Urk ligt op groei waarin wonen, werken en recreëren centraal staan.
De gemeente Urk werkt hard aan een aantal ontwikkelingen waaronder: de “Zeeheldenwijk”, een woonwijk met 1.600 woningen. “Port of Urk”, een nieuw bedrijventerrein van 90 ha aansluitend aan de nieuwe servicehaven die door de Provincie Flevoland wordt gerealiseerd. Daarnaast de herontwikkeling van bedrijventerreinen zoals “Lemsterhoek” en “Westgat” maar ook herontwikkeling van diverse woningbouwlocaties zoals “Noorderzand”.
Met 214 collega’s werken we samen in een informele en pragmatische werkomgeving, waar waarden als verbinden, verantwoordelijkheid en vertrouwen belangrijk zijn.
Het cultuurhistorisch centrum, winkels, scholen, de haven, bos en IJsselmeer zijn allemaal op loopafstand. De omgeving is prachtig.
Opdrachtomschrijving voor de kandidaat:
Je bent als projectsecretaris de rechterhand van de programmamanager Gebieds-ontwikkeling. Samen zijn jullie de spil van de projecten: Lemsterhoek, Spuiweg (dit is een provinciaal project waarbij jullie de Urker inbreng verzorgen) en de nieuwe locatie voor wonen en werken. Je bent het aanspreekpunt binnen het project voor alle betrokken personen en partijen over de voortgang van het proces. Je zorgt voor het actueel houden/bijwerken en archiveren van producten van de aan de projecten gekoppelde producten, waaronder de voortgangsrapportage, projectplan, bestuursopdrachten, planningen etc. Je coördineert de communicatie en/of participatietrajecten. Je coördineert, organiseert en structureert de uitvoering van activiteiten gerelateerd aan het planvormingsproces en de beheermiddelen. Je bent de ‘spin in het web’ van de informatievoorziening. Je coördineert de klachtenbehandeling en -afhandeling en bewaakt het proces. Je zorgt voor opvolging van gemaakte afspraken en bewaakt actielijsten en spreekt actoren aan op de door hen uit te voeren actie. Je bent verantwoordelijk voor de organisatie rondom de vastgestelde projectorganisatie. Je verricht secretariële werkzaamheden zoals het maken van notulen, agenda en voert acties uit. Je brengt onderwerpen in procedure naar de ambtelijke en bestuurlijke organisatie. Je bewaakt de voortgang van de werkzaamheden, signaleert knelpunten en onderneemt actie. Je verzamelt en borgt proces-/projectinformatie, analyseert en verwerkt deze, rapporteert bevindingen en onderneemt actie en/of geeft aanbevelingen aan de programmamanager. Je bent verantwoordelijk voor de archivering van interne en externe stukken, namens de projectleider en overige senior vakspecialisten voor de geproduceerde producten. Je beheert en bewaakt offertes en maakt opdrachtbrieven.
Eisen aan de kandidaat:
Competenties
Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
De VOG aanvraag dient in overleg te gaan met de afdeling P&O van de opdrachtgever.
De aangeboden kandidaat is geen ZZP’er maar betreft alleen een Detachant of een uitzendkracht.
Kandidaat is in het bezit van tenminste een afgeronde relevante Mbo-opleiding, bijvoorbeeld directieassistente/managementassistente.
Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie als projectsecretaris.
De kandidaat is bij voorkeur per direct beschikbaar en uiterlijk per 1 oktober voor de gevraagde 28 uur per week.
Indien van toepassing:
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid door de leverancier is ingevuld, wordt de opdracht per direct beëindigd en komt alle mogelijke schade voor rekening en risico van leverancier.
In de afgelopen 5 jaar bij voorkeur minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie als projectsecretaris gebiedsontwikkeling.
De gesprekken vinden plaats op woensdag 25 september 2024. Wij verzoeken de kandidaten hier nadrukkelijk rekening mee te houden.
Gelieve hieronder
De kandidaat zorgt voor een eigen laptop en telefoon.
Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie als projectsecretaris.
Kandidaat is in het bezit van tenminste een afgeronde relevante Mbo-opleiding in de richting projectmanagement.
Op CV aantoonbare ervaring bij een (gemeentelijke) overheidsorganisatie, bij voorkeur meerdere jaren ervaring.
De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
plannen en organiseren
communicatief vaardig
resultaat –en servicegericht
overtuigingskracht
politieke sensitiviteit
flexibel en stressbestendig
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox