gemeente Utrecht

Projectmanager begeleiding hybride werken

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

Gemeente Utrecht is bezig met de implementatie van de visie Werken 3.0. Het invoeren van een hybride werkomgeving in het Stadskantoor is hier onderdeel van. Het doel van herinrichting is het aanpassen op hybride, gezond en opgavegericht werken. In verschillende deelprojecten wordt het stadskantoor aangepast en management en gebruikers meegenomen naar deze nieuwe omgeving. Het doel van de opdracht is dat de onderdelen komen tot afspraken en uitvoering van de afspraken voor goed gebruik van de werkomgeving.

Je werkt vanuit het integraal projectteam herinrichting stadskantoor aan jouw opdracht. In dit team zitten o.a. de projectmanager uitvoering en procesmanager herinrichting stadskantoor. In jouw team werk je samen met adviseurs huisvesting en HR. Als projectmanager begeleiding ben jij het gezicht voor de ‘zachte kant’ van de herinrichting naar werkgroepen en management van de organisatieonderdelen.

Je taken zijn:
Je begeleidt de organisatieonderdelen naar de heringerichte werkomgeving en zorgt dat hiervoor goede afspraken komen en dat deze worden uitgevoerd. Daarnaast ben je ook conceptueel verantwoordelijk voor datgene wat we op begeleiding en veranderen aanbieden bij de herinrichting van het stadskantoor. Ook ligt er een belangrijke taak om het stakeholdermanagement met de organisatieonderdelen te organiseren. Verantwoording wordt afgelegd aan de procesmanager herinrichting stadskantoor en programmamanager werken 3.0

Je taken zijn als volgt:
  Het in positie brengen van stakeholders, creëren van draagvlak en het begeleiden van management en medewerkers Aansturen begeleidingsteam, integraal team dat verantwoordelijk is voor de begeleiding Begeleiden van organisatieonderdelen in deelprojecten (gefaseerde aanpak), o.a. door het geven van workshops Inspringen op vragen van gebruikers en escalaties Het onderwerp begeleiding in looptijd opdracht geleidelijk overdragen aan beheersorganisatie Overzicht houden op geheel

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Je hebt minimaal 2 jaar, maar bij voorkeur meerdere jaren,  aantoonbare ervaring als projectmanager - Minder dan 2 jaar - 2 tot 4 jaar - 4 jaar of meer
  • Je hebt minimaal 5 jaren ervaring als veranderaar op het gebied van hybride werken dan wel ‘het nieuwe werken’   - Minder dan 5 jaar - 5 tot 10 jaar - 10 jaar of meer
  • Heb je vakanties gepland? Zo ja, wanneer?
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres? Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.
  • Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten. Let op: het maximum uurtarief is: € 130,00 Het met een hoger tarief offreren dan het aangeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox