Gemeente Heerenveen
max €95 per uur
Friesland
16 uur per week
20 oktober 2025
20 april 2026
Opdrachtomschrijving
De gemeente Heerenveen zoekt een projectleider die een integraal plan van aanpak ontwikkelt voor veilige Publieke dienstverlening, maatregelen implementeert om veiligheid en bewustzijn te vergroten, zorgt voor een praktisch handelingsperspectief en afstemt met interne en externe partijen om draagvlak te creëren. De opdracht is tijdelijk omdat het gaat om het opzetten en borgen van een integrale aanpak. Zodra deze staat en is overgedragen aan de lijnorganisatie, vervalt de projectleidersrol.
Verantwoordelijkheden
Als projectleider is het jouw opdracht de Gemeente Heerenveen te ondersteunen in het vormgeven, implementeren en borgen van beleid ten aanzien van de Veilige Publieke Taak.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 20 oktober 2025 tot en met 20 april 2026 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan niet worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 7 oktober 2025 in de middag, we willen je vragen hier rekening mee te houden.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox