Provincie Noord-Brabant

Projectleider Basis op Orde P&O/ Personeels- en Salarisadministratie

Provincie Noord-Brabant

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Wat ga je doen?
De projectleider Basis op Orde P&O / Personeels- en SalarisAdministratie (PSA) is de coördinator en aanjager van een aantal gestarte en nog op te starten projecten op het gebied van de samenwerking tussen P&O en PSA rondom het actualiseren van regelingen, handboeken en instrumenten. De projecten bevatten een sterke arbeidsrechtelijke component.
Je houdt het overzicht en hebt de regie. Je kunt snel schakelen tussen de vele actoren die deelnemen aan een project en of eindverantwoordelijk zijn. Voor een aantal van deze projecten heb je een met name aanjagende rol. Tevens kan je diegene zijn die inhoudelijk werk uit handen neemt en meewerkt aan het te realiseren eindresultaat/-product. Je weet processen om te zetten in praktisch werkbare processen en instructies.
Daarnaast zijn er ook onderwerpen waarop een analyse dient plaats te vinden of de basis op orde is en of alle zaken goed zijn afgehecht. Op basis van deze analyse ga je zelf aan de slag om acties te ondernemen of maak je een opzet voor een nieuw op te starten project.
Je zorgt voor uniformiteit in de opzet en uitvoering van P&O en PSA-processen en deelt je kennis en ervaring actief met je collega’s.


Zo maak jij Brabant aantrekkelijker
Samenwerking zowel in- als extern is voor de provincie belangrijk om de doelen te realiseren. De provincie is een netwerkorganisatie waar alle inzet is gericht op het realiseren van de maatschappelijke opgaven. Dat vraagt om deskundig personeel dat vanuit hun kracht van waarde kan zijn vanuit hun specifieke expertise.


Met wie werk je samen?
Je legt de brug tussen het programma Stuurinformatie en Administraties en Bedrijfsvoering, beleid en advisering (team P&O). Je werkt aan onderwerpen die op het snijvlak van de 2 programma’s verbeterd moeten worden.

We vinden elkaar op de inhoud en zijn in staat om met elkaar tot passende oplossingen en processen te komen.

Kandidaatomschrijving

Je bent analytisch sterk, organisatiesensitief en resultaatgericht. Verder ben je in staat om arbeidsrechtelijke vraagstukken om te zetten in praktisch werkbare processen en instructies. Naast de competenties beschik je over de volgende kwaliteiten:

  • Helicopterview;
  • Adviesvaardigheden;
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Het kunnen verbinden van de theorie met de praktijk;
  • Het verbinden en enthousiasmeren van mensen.

 

Interviewplanning

We streven er naar de gesprekken te houden in week 43.

Toelichting op rooster

Aanwezigheid is gewenst op maandag, verder flexibel in te vullen, ook in combinatie met thuiswerken. Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Ervaring Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 5 jaar) werkervaring als projectleider bij een politiek bestuurlijke, bij voorkeur provinciale, organisatie. Dit blijkt uit het CV.
  • Ervaring Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 5 jaar) werkervaring (minimaal 5 jaar) als HR adviseur. Dit blijkt uit het CV.
  • Ervaring Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 5 jaar) werkervaring als jurist arbeidsrecht. Dit blijkt uit het CV.
  • Opleiding Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HRM- of juridische opleiding op HBO-niveau, bij voorkeur aangevuld met opleidingen/trainingen op gebied van arbeidsrecht. Dit blijkt uit het CV.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Ervaring Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 5 jaar) werkervaring (minimaal 5 jaar) als HR adviseur. Dit blijkt uit het CV.
  • Ervaring Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 5 jaar) werkervaring als jurist arbeidsrecht. Dit blijkt uit het CV.
  • Ervaring Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 5 jaar) werkervaring als projectleider bij een politiek bestuurlijke, bij voorkeur provinciale, organisatie. Dit blijkt uit het CV.
  • Opleiding Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HRM- of juridische opleiding op HBO-niveau, bij voorkeur aangevuld met opleidingen/trainingen op gebied van arbeidsrecht. Dit blijkt uit het CV.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld: 1) De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten. 2) Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten. 3) Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar maximaal 10 punten. Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe. We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox