Gemeente Roosendaal

Projectassistent ruimtelijk domein

Gemeente Roosendaal

De opdracht­omschrijving

Jouw nieuwe baan
Als projectassistent werk je binnen team projecten voor het domein ruimtelijke ontwikkeling (RO). Binnen dit domein werken medewerkers sámen met inwoners, ondernemers en organisaties aan een mooie stad Roosendaal en haar fraaie dorpen, waarin er voor iedereen een plek is en waarin mensen op een fijne manier kunnen wonen, werken en verblijven. Je werkt intensief samen met verschillende projectmanagers aan diverse projecten en zorgt ervoor dat de werkprocessen in het ruimtelijk domein efficiënt kunnen verlopen. Je stelt bijvoorbeeld actielijsten op, bewaakt de deadlines en onderhoudt contact met externen. Ook intern onderhoud je de contacten met collega's zoals bijvoorbeeld van de vakdisciplines of andere leden van de werkgroep, zet je vragen uit en notuleer je bij overleggen. Daarnaast zorg je voor het opbouwen en onderhouden van de projectarchieven in een geautomatiseerd systeem. De projecten waar je bij betrokken bent zijn qua onderwerp zeer divers en kennen een hoge dynamiek waarbij je schakelt op verschillende niveaus.

Jouw kracht
Je vindt het fijn om anderen administratief en inhoudelijk te ondersteunen. Je bent klant- en vraaggericht en wacht niet af totdat de vraag gesteld wordt, maar bent deze vaak al voor. Die proactieve houding komt goed van pas in jouw rol binnen diverse projecten. Je organiseert bijeenkomsten van A tot Z, maakt afspraken, verzorgt zelfstandig mailingen en houdt van structuur: archiveren doe je zorgvuldig en met oog voor detail. Problemen zie je als een uitdaging en je houdt ervan om deze op te lossen. Jou maken ze niet gek want je bent een kei in het stellen van prioriteiten en het plannen van je werk. Je bent flexibel en kunt snel schakelen tussen diverse werkzaamheden. En ook al ken je de inhoud niet altijd, je doorziet processen en procedures snel en kan hoofdzaken van bijzaken scheiden. Je bent zeer nauwkeurig in het vastleggen van gegevens, communiceert helder en schrijft foutloze, begrijpelijke teksten in goed Nederlands.

Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau (bijvoorbeeld een secretarieeladministratieve opleiding) en relevante werkervaring, bij voorkeur binnen het ruimtelijk domein. Ervaring met het Office-pakket is vereist; jij weet er moeiteloos je weg in te vinden, net als in verschillende (planning)systemen.
Is er een mogelijkheid om hybride te werken en zo ja, wat is hierin de verdeling?
Ja die is er maar dat zal afhangen van de overleggen waarbij de projectassistent aanwezig moet zijn. Deze vallen verspreid over de week aangezien het meerdere projecten betreft. Op maandag is aanwezigheid erg belangrijk omdat we dan ook de bijeenkomst van de ondersteuners hebben staan waar we issues bespreken maar ook even bij elkaar inchecken (toch zeker bij nieuwe/tijdelijke collega’s). Thuiswerken kan dus waar mogelijk en ook vaak is dit iets wat we even met elkaar bespreken dus in overleg is alles mogelijk.

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft ervaring met ondersteunende taken bij een gemeente, zoals notuleren, plannen en met deadlines omgaan. Daarnaast kennis van werken met Microsoft 365
  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek): - Communicatief vaardig - Klantgericht - Politiek-bestuurlijke sensitiviteit - Stressbestendig - Samenwerken -Zelfstandig
  • De kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding op MBO-niveau, blijkt uit CV
  • Gezien de aard van de werkzaamheden kan deze aanvraag niet door een ZZP'er worden ingevuld. Ben je het daarmee eens ?

De Wensen

  • Het tarief is incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten. In eerste instantie gaan wij ervan uit dat de kandidaat zelf beschikt over devices (telefoon/laptop) of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier.
  • De kandidaat heeft specifieke werkervaring bij een gemeente of overheid (blijkt uit CV)
  • Wij gaan ervan uit dat de kandidaat in eerste instantie beschikt over eigen devices (laptop en telefoon) of verstrekking via bureau/leverancier, dit in verband met het werkplek-concept van de gemeente Roosendaal
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten voor het gevraagde aantal uren ?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox