Het Kadaster

Projectadministrateur Landinwinning & Registratie

Het Kadaster

De opdracht­omschrijving

 

Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

 

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
 

Binnen de afdeling Administratie zijn wij op zoek naar iemand die zich gaat bezighouden met het projectbeheer van onze (her)verkavelingsprojecten. Ben jij een ervaren projectadministrateur en zou jij graag binnen een organisatie willen werken waarbij je echt gewaardeerd wordt om het werk dat je levert? Dan is dit jouw vacature! Wij zoeken een projectadministrateur voor onze (her)verkavelingsprojecten.  

 

Opdrachtomschrijving
 

Wat ga je doen? • Je draagt zorg voor de inrichting en het beheren van de (project)administratie van de (her)verkavelingsprojecten • Je bewaakt de inhoud en werking van financiële systemen • Je zorgt voor de technische toelichting bij de periodieke financiële en bedrijfskundige rapportages • Je verzorgt interne verantwoordingsverslagen en analyses • Je bent financieel aanspreekpunt voor de businesscontroller Landinwinning & Registratie • Je levert ondersteuning bij het Kadaster brede planning & control proces. Afhankelijk van de werkdruk binnen de afdeling ondersteun je de andere administrateurs binnen het team.

 

Belangrijkste technieken, methoden en tools

 

Wij werken met SAP voor het voeren van de (project)administratie. Een gedegen kennis van excel is ook vereist.


Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

 

Het betrouwbaar administreren van de administratie van de (her)verkavelingsprojecten. Eventueel ondersteunen van de collega administrateurs bij de uitvoering van hun werkzaamheden.

 

Taken

 

  • Je draagt zorg voor de inrichting en het beheren van de administratie van de (her)verkavelingsprojecten
  • Je bewaakt de inhoud en werking van financiële systemen
  • Je zorgt voor de technische toelichting bij de periodieke financiële en bedrijfskundige rapportages
  • Je verzorgt interne verantwoordingsverslagen en analyses
  • Je bent financieel aanspreekpunt voor de businesscontroller Landinwinning & Registratie
  • Je levert ondersteuning bij het Kadaster brede planning & control proces

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Eisen die gesteld worden aan de kandidaat. De kandidaat heeft: • Minimaal 3 jaar met het voeren van projectadministraties, bij voorkeur op het gebied van (her)verkaveling. • Een afgeronde HEAO opleiding of volledig SPD. • Een gedegen kennis van excel • Een gedegen kennis van SAP (FICO en PS) is een pré. Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaat gericht • Kwaliteitsgericht • Nauwkeurig werken • Pro-actieve houding en gedrag • Een kritische en analytische kwaliteitsgerichte instelling. • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk • Klantgericht Als bijlage zijn 3 conceptovereenkomsten toegevoegd: • Bijlage 1a 'concept modelovereenkomst’; indien inschrijver zich aanbiedt als ZZP'er; • Bijlage 1b concept opdrachtovereenkomst indirecte ZZP’ers’; indien inschrijver als bemiddelaar een ZZP'er als kandidaat aanbiedt; • Bijlage 1c 'concept opdrachtovereenkomst inhuur’; indien inschrijver een eigen werknemer als kandidaat aanbiedt. Afhankelijk van de aangeboden kandidaat kiest het Kadaster de best passende overeenkomst. Indien u niet akkoord gaat met de gekozen overeenkomst c.q. inhoud van de overeenkomst zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2021 tot en met 30 april 2022 voor 36 uur per week. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Beschrijf twee voorbeelden van knelpunten die zich kunnen voordoen bij een projectadministratie en welke oplossing is hiervoor aan te geven.
 
 Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox