Gemeente Breda

Programmasecretaris regionale veranderopgaven wbo jeugd

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Programmasecretaris regionale veranderopgaven WBO Jeugd

Wil jij een cruciale rol spelen in de regionale samenwerking voor jeugdhulp? Ben jij een organisatorisch talent met een scherp oog voor structuur en communicatie? Word onze nieuwe Programmasecretaris regionale veranderopgaven WBO Jeugd!

Jeugdhulp regio West Brabant Oost is een samenwerking tussen vijf gemeenten. Binnen deze samenwerking bestaan twee omvangrijke programma’s: regionale veranderopgaven en reguliere uitvoering. Voor de regionale samenwerking zoeken wij per direct een tijdelijke programmasecretaris die de programmamanagers ondersteunt bij besluitvorming, organisatie en communicatie. Je bent accuraat, flexibel en hebt een vernieuwende blik. Met jouw hands-on mentaliteit en verbindende kwaliteiten help je de samenwerking naar een hoger niveau.

Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt en adviseert de programmamanagers op diverse vraagstukken.
  • Je bereidt regionale overleggen goed voor en zorgt voor adequate verslaglegging.
  • Je bent de spin in het web tussen programmamanagers, opgaveteams en de stuurgroep.
  • Je beheert de programmadocumentatie, creëert structuur en houdt alle relevante stukken toegankelijk.
  • Je organiseert bijeenkomsten, dialoogsessies en werkconferenties samen met programmamanagers en opgaveteams.
  • Je denkt en schrijft mee aan communicatieboodschappen, in samenwerking met de strategisch communicatieadviseur.
  • Je onderhoudt contacten met interne en externe collega’s om processen soepel te laten verlopen.
  • Je signaleert verbeterinitiatieven en werkt deze samen met de programmamanager uit.

Wat bieden wij?
Werken bij de Gemeente Breda is werken in een stad met ambities. We denken vooruit en maken mogelijk. Voor onze inwoners én voor onze medewerkers.

Wie zijn wij?
De jeugdhulpregio West-Brabant Oost zet zich in voor de best passende jeugdhulp, zo dichtbij mogelijk. De regio organiseert de inkoop, het contractmanagement en de bedrijfsvoering van de niet-vrij toegankelijke jeugdhulp voor de vijf gemeenten: Altena, Drimmelen, Geertruidenberg, Oosterhout en Breda. We zijn een multidisciplinair team met hart voor jeugdigen en werken samen aan de toekomst van jeugdzorg.
Lees meer over de Gemeente Breda

De Eisen

  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde WO opleiding in de richting van gezondheidswetenschappen of bestuurskunde. Dit moet blijken uit het cv.
  • Je hebt kennis van Microsoft Office en ervaring met PowerPoint en visuele ondersteuning. Dit moet blijken uit het cv.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring als projectmedewerker of secretaris binnen de non-profit sector en/of overheid. Dit moet blijken uit het cv.

De Wensen

  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met projecten binnen het jeugddomein, specifiek op het gebied van organiseren, plannen en voorbereiden van stukken voor besluitvorming. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met besluitvormingstrajecten binnen het sociaal domein in een overheidsorganisatie.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. • Je werkt zelfstandig en bent ook een teamspeler. • Je bent accuraat, proactief en verbindend. • Je hebt affiniteit met het sociaal domein en bent leergierig. • Je bent een duizendpoot die zich strategisch verder wil ontwikkelen. • Je hebt een hands-on mentaliteit en sterk organiserend en adviserend vermogen. • Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. • Doortastendheid • Relativeringsvermogen • Stressbestendig • Gedisciplineerd De datum 2 april 2025 is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox