Gemeente Oldebroek

Procesadviseur zaakgericht werken

Gemeente Oldebroek

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar een afgeronde opleiding op WO-niveau in de richting Bestuurskunde.
  • Op het CV aantoonbaar 5 jaar ervaring in afgelopen 10 jaar als procesadviseur bij een gemeente.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. Naast het voldoen aan onze kernwaarden, Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties: • Politieke antenne; • Netwerkvaardigheden.
  • De kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 5 jaar ervaring in afgelopen 10 jaar als procesadviseur op het gebied van Zaakgericht werken.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbare ervaring als procesadviseur met inrichten Djuma bij een gemeente
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbare ervaring met het werken binnen een gemeentelijk samenwerkingsverband.
  • De gesprekken vinden plaats halverwege de week van 22 januari 2024. Hier graag rekening mee houden
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbare PRINCE2 certificering.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbare kennis en ervaring met informatiemanagement bij een gemeente.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten