Provincie Zeeland

Ondersteuner programma fysieke leefomgeving

Provincie Zeeland

De opdracht­omschrijving

Opdracht
Waaom?
Binnen het programma Fysieke Leefomgeving werken we aan maatschappelijke opgaven en visievorming op het gebied van wonen, werken en recreëren. Voor dit programma en de vier verschillende teams zijn we op zoek naar een programma-ondersteuner. Een allrounder en een spin in het web, voor 4-5 dagen per week.

Wat?
Als ondersteuner heb je een aantal vaste taken en spring je in op actuele vragen en taken. Je belangrijkste werkzaamheden als ondersteuner van het programma fysieke leefomgeving bestaan uit:

  • Het ondersteunen en organiseren van overleggen met externe partijen. In ieder geval betreft dit het organiseren van versnellingstafels Wonen, de Omgevingstafels en de bijeenkomsten in het kader van de Omgevingsvisie voor de bestuurlijke – en ambtelijke integratiegroep. Het gaat hierbij om het maken van een jaarplanning, het plannen van data en het regelen van locaties en de agendavoorbereiding in brede zin, verslaglegging, ed.
  • Het ondersteunen en organiseren van wekelijkse interne teamoverleggen. Ook hier betreft het opstellen van de agenda, het bewaken en uitzetten van acties.
  • Het ondersteunen van de organisatie van conferenties en bijeenkomsten rondom het thema wonen, bedrijventerreinen  en NOVEX, bijvoorbeeld het woon-zorg congres en de woonconferentie.
  • Het ondersteunen van overleggen en externe bijeenkomsten in het kader van programma NOVEX en het NOVEX gebied (NSDP) en de Omgevingsvisie.
  • Verder lever je de ondersteuning in de vaste werkzaamheden voor het verlenen van subsidies, monitoring en communicatie.

Hoe?
Je werkt breed voor het programma en binnen elk team heb je een vast aanspreekpunt, met de programmamanager bekijk je wat prioritair is, mocht dit aan de orde zijn.

Wie?
Om een goede invulling te geven aan je opdracht bij het programma fysieke leefomgeving is het van belang dat je in staat bent om initiatief te nemen, zelfstandig te werken, maar ook samen te werken. Daarnaast beschik je over:

  • tenminste een afgeronde relevante opleiding op MBO 4-niveau;
  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • plannend en organiserend vermogen;
  • uitstekende communicatieve (zowel schriftelijk als verbaal) en sociale vaardigheden;
  • proactieve en positieve werkhouding;
  • goede kennis van het MSOffice-pakket zoals Excel, Word, Outlook en PowerPoint;
  • de nodige flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • een klantgerichte en enthousiaste instelling.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau;
  • Aantoonbare werkervaring met Excel, Word, Outlook en PowerPoint;
  • Aantoonbare werkervaring met het organiseren van bijeenkomsten;
  • Aantoonbare werkervaring met het beheren van de agenda;
  • Maximaal uurtarief €70,- inclusief reiskosten woon-werk verkeer, exclusief BTW;
  • Aantoonbare werkervaring als projectondersteuner;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner;
  • Aantoonbare werkervaring met het werken met programma’s;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox