gemeente De Fryske Marren

Medewerker verkeer

gemeente De Fryske Marren

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Vanwege een toename met betrekking tot verkeerskundige vraagstukken zijn wij op kort termijn op zoek naar een “medewerker verkeer” voor gemiddeld 24 uur per week voor een periode van 4 maanden met mogelijke verlenging.


Verantwoordelijkheden

  • Afhandelen opstaande verkeersvragen van bewoners, bedrijven en instellingen.
  • Structureren afhandelen van binnenkomende verkeersvragen.
  • Advisering en uitvoering vraagstukken op het gebied van verkeer.
  • Adviseren binnen projecten voor het onderdeel verkeer.
  • Opstellen verkeersbesluiten en zo nodig afhandelen.
  • Overige werkzaamheden binnen het vakgebied verkeer



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 16 oktober tot en met 16 februari voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd voor 1 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Hbo diploma en/of relevante ervaring binnen het vakgebied
  • Kennis van Ruimtelijke Ordening strekt tot de aanbeveling
  • Goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen
  • Kunnen werken met een meldingen-systeem zoals Fixi

De Wensen

  • Kennis van de problematiek binnen de Fryske Marren is een pré
  • Passieve beheersing van de Friese taal is een pré

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox