Gemeente Veldhoven

Medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Veldhoven

De opdracht­omschrijving

 

Als Medewerker uitkeringsadministratie verricht je alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van de uitkeringsadministratie voor de Participatiewet (LKS), IOAW, IOAZ, BBZ, Jeugd, WMO, minimaregelingen, bijzondere bijstand, et cereta. Denk hierbij aan het verwerken van besluiten en mutaties tot uitbetaling, wijzigingen, opschorten en beëindiging van uitkeringen.
Uiteraard hou je hierbij op secure wijze rekening met de richtlijnen met betrekking tot rechtmatigheid en draag je mede zorg voor een adequate cliënt- en financiële administratie en lever je een bijdrage aan de jaarrekeningcontrole (jaarwerk).


Als kandidaat niet voldoet of afwezig is vanwege ziekte of vakantie, dan mag de gekozen organisatie een kandidaat van vergelijkbaar niveau aanleveren.

 

Kandidaatomschrijving

-minimaal een afgeronde MBO-opleiding op financieel-administratief of bedrijfseconomisch gebied
- minimaal drie jaar werkervaring opgedaan als medewerker uitkeringen en debiteurenadministratie binnen een gemeente, opgedaan in de afgelopen vijf jaar. 
- actuele en specifieke kennis van administratieve procedures en regelingen in het kader van de Participatiewet, bijzondere bijstand, IOAW, IOAZ,BBZ, WMO, Tozo en de Jeugdwet            

- ervaring in het verwerken van betalingen, aanvragen, mutaties en beëindigen m.b.t. uitkeringen, WMO en Jeugdwet.
- ervaring met P&C cyclus, en dan in het bijzonder met betrekking tot de aanlevering voor het jaarwerk.

Het is voor deze functie belangrijk dat de kandidaat accuraat informatie kan verzamelen, goede cijfermatige analyses maakt en zelfstandig en nauwkeurig werkt. Ervaring in een soortgelijke functie en met het softwarepakket Suite voor Sociaal Domein is een pré, net als kennis van Excel.

Bovenstaande punten dienen aantoonbaar te zijn op het aangeleverde CV van de kandidaat. 

Gevraagde competenties: accuraat, zelfstandig, flexibel en stressbestendig. 

 Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op maandag 23 november aanstaande.
De gesprekken zullen in verband met de corona-maatregelen digitaal worden gevoerd. 


Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • aantoonbaar gemaakt d.m.v. aangeleverd diploma

De Wensen

  • Het cv wordt beoordeeld op duidelijkheid en volledigheid i.z. de beschrijving van werkervaring.
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">Tijdens het sollicitatiegesprek wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan het gestelde profiel en past binnen het team
  • minimaal drie jaar werkervaring opgedaan als medewerker uitkeringen en debiteurenadministratie binnen een gemeente, opgedaan in de afgelopen vijf jaar.
  • Gezocht wordt naar een kandidaat met minimaal een afgeronde MBO-opleiding op financieel-administratief of bedrijfseconomisch gebied

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox