Gemeente Ooststellingwerf

Medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Ooststellingwerf

De opdracht­omschrijving

Wij zijn op zoek naar een medewerker om onze uitkeringsadministratie te ondersteunen. Inhoud van de functie is: inkomsten en vorderingen berekenen, maar ook bruteert, facturen werk, premies, loonkostensubsidie, voorschotten en bijzondere bijstand verwerken.


Verantwoordelijkheden

Iemand die secuur kan werken op bovenstaande gebieden.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe
  • Minimaal een jaar werkervaring
  • Relevante cursussen mbt uitkeringsadministratie bij gemeente
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf ................. tot en met ............. voor ............. uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Relevante cursussen mbt werken bij uitkeringsadministratie gemeente
  • Minimaal een jaar en bij voorkeur met Cevision Samenleving (Pink Roccadde)
  • Ervaring met Csam Pink Roccade

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
05 mei 2025 om 21:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox