Gemeente Barneveld

Medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Barneveld

De opdracht­omschrijving

Dankzij jouw inzet zijn bewoners blij met Barneveld!

We zijn op zoek naar een ervaren medewerker uitkeringsadministratie die direct ons team kan komen versterken.

Wat ga je doen?

  • Je controleert en verwerkt aanvragen en mutaties participatiewet, minimaregelingen, re-integratie, inburgering, leefgeld Oekraïners, bijzondere bijstand, IOAW en IOAZ;
  • Je verwerkt de maandelijkse inkomsten formulieren van klanten en verrekent inkomsten met de uitkeringen;
  • Je verwerkt verzoeken voor externe beslaglegging op uitkeringen;
  • Je ondersteunt en adviseert gespreksvoerders in de uitvoering van hun werkzaamheden, bijvoorbeeld bij het maken van (complexe) berekeningen;
  • Je bent vraagbaak voor klanten met vragen over hun uitkering.

 


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2024 tot en met 31 augustus 2024 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde mbo-opleiding niveau 4 (op cv aantoonbaar).
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op de uitkeringsadministratie van een gemeente.
  • Ervaring met het werken met de Suites van Centric, je weet hoe een betaalrun werkt en je weet hoe je met de minima, re-integratie en uitkeringsdossiers moet werken.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2024 tot en met 31 augustus 2024 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.

De Wensen

  • Kennis over de opbouw van diverse loonstroken
  • Ervaring met het werken met de Suites van Centric
  • Specifieke kennis over inkomstenbelasting en inkomstenvrijlating.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox