gemeente Leidschendam-Voorburg

Medewerker uitkeringsadministratie

gemeente Leidschendam-Voorburg

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als uitkeringsadministrateur;
  • Aantoonbare kennis of werkervaring op het gebied van de Participatiewet (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar bij een uitkeringsadministratie van een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociaal Domein, Suwinet, én MS office;
  • Aantoonbare ervaring als vraagbaak/opleider voor medewerkers Uitkeringsadministratie (ligt dit toe in het cv);
  • Beschikbaar om op dinsdag op locatie in Leidschendam te werken;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten