Gemeente Dalfsen

Medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Dalfsen

De opdracht­omschrijving

Als administratief medewerker binnen het sociaal domein houd jij je bezig met de gegevensverwerking, controle en betalingen van de verschillende wetten binnen het sociaal domein (bijvoorbeeld Participatiewet en WMO).
De volgende werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket:

  • Het verwerken en muteren van gegevens in Suite4SociaalDomein.
  • Het versturen, beoordelen en verwerken van inkomstenverklaringen.
  • Het controleren, (waar nodig) muteren en klaarzetten van de betaalbestanden van de uitkeringen.
  • Overige administratieve werkzaamheden dei behoren bij het betalingsverkeer van het sociaaldomein.


Wij vragen
Wij zijn op zoek naar een ervaren collega medewerker uitkeringsadministratie die kan ondersteunen bij de (her)beoordelingen, achterstanden en (her)berekeningen binnen de uitkeringsadministratie.

Om deze functie goed en met plezier uit te kunnen oefenen heb je het volgende in huis:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4, bij voorkeur in administratieve of financiële richting
  • Minimaal 5 jaar recente werkervaring m.b.t. uitkeringsadministratie in de afgelopen 10 jaar binnen het sociaal domein en bij een gemeente.
  • Gedegen kennis van GWS is een grote pré.
  • Goede kennis van Word en Excel.
  • Communicatieve vaardig en cijfermatig sterk onderlegd.

De Eisen

  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op MBO niveau 4 in een administratieve of financiële richting
  • Minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 8 jaar in eenzelfde of vergelijkbare functie bij een gemeente.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en beschikt over communicatieve vaardigheden en is cijfermatig sterk onderlegd. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk - cijfermatig sterk onderlegd - zelfstandig en proactief - samenwerken en flexibel - accuraat en oog voor detail
  • Minimaal 5 jaar ervaring in eenzelfde of vergelijkbare functie.
  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van (her)beoordelingen, achterstanden en (her)berekeningen binnen de uitkeringsadministratie, wat blijkt uit het cv.
  • Aantoonbare kennis van relevante wetgeving binnen het sociaal domein, in ieder geval Participatiewet en WMO
  • Aantoonbare kennis van GWS/Suite4SociaalDomein.
  • De gesprekken vinden plaats in week 30. Hier graag rekening mee houden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox