Gemeente Dalfsen

Medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Dalfsen

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op MBO niveau 4 in een administratieve of financiële richting
  • Minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 8 jaar in eenzelfde of vergelijkbare functie bij een gemeente.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en beschikt over communicatieve vaardigheden en is cijfermatig sterk onderlegd. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk - cijfermatig sterk onderlegd - zelfstandig en proactief - samenwerken en flexibel - accuraat en oog voor detail
  • Minimaal 5 jaar ervaring in eenzelfde of vergelijkbare functie.
  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van (her)beoordelingen, achterstanden en (her)berekeningen binnen de uitkeringsadministratie, wat blijkt uit het cv.
  • Aantoonbare kennis van relevante wetgeving binnen het sociaal domein, in ieder geval Participatiewet en WMO
  • Aantoonbare kennis van GWS/Suite4SociaalDomein.
  • De gesprekken vinden plaats in week 30. Hier graag rekening mee houden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten