Werkzaak Rivierenland

Medewerker uitkeringsadministratie

Werkzaak Rivierenland

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 9 januari 2023 tot 1 maart 2023 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Minimaal 2 jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau.
  • Recente ervaring met en kennis van Suite.
  • Basiskennis van de Participatiewet, aan te tonen door gevolgde training(en).
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat is in verband met de aard van het werk bereid op locatie van Werkzaak (Tiel) te werken.

De Wensen

  • In het bezit van praktijkdiploma boekhouden / praktijkdiploma loonadministratie.
  • Recente (maximaal 1 jaar oud) ervaring als medewerker uitkeringenadministratie.
  • Relevante kennis op het gebied van belastingwetgeving.
  • MBO- opleiding in een financiële richting.
  • Ervaring met DMS Corsa.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten