Werkzaak Rivierenland

Medewerker uitkeringenadministratie

Werkzaak Rivierenland

De opdracht­omschrijving

Organisatie Werkzaak Rivierenland 
Werkzaak begeleidt mensen bij het vinden en behouden van werk. Wij versterken werkzoekenden, medewerkers en werkgevers bij het ontdekken, benutten en vergroten van talenten. Kom je bij Werkzaak Rivierenland werken dan bouw je mee aan de organisatie! De werksfeer bepaal je met elkaar. Je talenten worden ingezet en ontwikkeld én je krijgt de ruimte om bij te dragen aan continu verbeteren en innoveren van onze dienstverlening.

Opdracht
Als medewerker uitkeringenadministratie verwerk je mutaties in de uitkeringsadministratie (Suite/GWS4all). Hierbij handel je executoriale beslagleggingen af, verstrek je voorschotten, verwerk je ontvangsten en je verstuurt herinneringen bij betalingsachterstanden. Complexe herberekeningen zijn voor jou geen probleem.

Aan het einde van elke maand verwerk je inkomstenformulieren en loonstroken van werkzoekenden met een parttime baan. Je zorgt ervoor dat de uitkering voor de 10e van de volgende maand op de rekening staat.

Wij zijn op zoek naar een ervaren medewerker uitkeringsadministratie. Administratief een kei en goed op de hoogte van de Participatiewet. Iemand die nauwkeurig en gestructureerd werkt. Je staat stevig in je schoenen en weet goed om te gaan met druk. Je bent goed met cijfers, hebt inzicht in het grote geheel en kan goed werken in teamverband. Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit als de werkzaamheden daarom vragen.

Competenties
- Integriteit;
- Verantwoordelijkheid;
- Analytisch vermogen; 
- Kwaliteitsgerichtheid;
- Nauwkeurigheid.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:
Is hybride werken mogelijk:

 

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite en met DMS Corsa;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het toepassen/ uitvoeren van de Participatiewet;
  • Afgeronde MBO 4 opleiding op het gebied van administratie en/of financiën;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker uitkeringenadministratie op een afdeling Inkomen;
  • Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring het toepassen/ uitvoeren van belastingwetgeving, benoem waar dit is opgedaan
  • Aantoonbare werkervaring met het berekenen van uitkeringen, verwerken van voorschotten en indien nodig herberekeningen maken
  • De kandidaat heeft een maximale reistijd van 45 minuten naar het hoofdkantoor in Geldermalsen
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker uitkeringenadministratie op een afdeling Inkomen
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het verwerken van bijzondere bijstand en minimaregelingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
19 augustus 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox