Gemeente Uden
max €65 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
01 augustus 2021
01 januari 2022
Waar kom je te werken?
De gemeente Uden is een actieve organisatie die haar werknemers voorbereidt op veranderingen in de toekomst. De organisatie heeft 4 afdelingen en ongeveer 350 werknemers. Uden werkt nauw samen in de regio met andere (overheids)organisaties.
De gemeenten Landerd en Uden hebben op 16 april 2020 het herindelingsadvies vastgesteld tot het vormen van een nieuwe gemeente Maashorst per 1 januari 2022.
De afdeling Maatschappelijke dienstverlening is een dynamische afdeling die verantwoordelijk is voor het gehele sociale domein. De afdeling omvat verschillende beleidsgebieden, waaronder : Wmo, Jeugd, participatie, onderwijs, sport, jeugd, cultuur en gezondheid. Binnen de afdeling Maatschappelijke Dienstverlening is het beleid en de uitvoering van het Sociaal Domein ondergebracht. De afdeling Maatschappelijke Dienstverlening bestaat uit de teams: Beleid en Projecten, Participatie en Activering, Inkomen en Ondersteuning en Kwaliteit en Juridische Zaken.
Binnen het team Inkomen en Ondersteuning zijn wij op zoek naar een medewerker voor het cluster uitkeringenadministratie.
Waar ben jij verantwoordelijk voor?
Als medewerker uitkeringenadministratie zorg je voor de financiële afhandeling van voorzieningen die wij voor onze burgers in zetten. Dit kan zowel uitkeringen-, debiteuren- als crediteurenadministratie betreffen.
Je verstrekt informatie aan interne en externe klanten. Je adviseert consulenten, je onderhoud contacten met leveranciers en je verwerkt informatie uit onderzoeken. Je hebt een uitvoerende en ondersteunende rol. Je hebt ook een bewakende rol als het gaat over de financiële rechtmatigheidsvereisten die er zijn rondom betalingen. De werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Wat verwachten wij van jou?
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal kandidaten gesprekken gevoerd. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
De gesprekken vinden plaats op vrijdag 23 juli 2021.
Afhankelijk van de situatie m.b.t. het coronavirus en het advies van het RIVM, wordt t.z.t. beoordeeld of het interview fysiek in het gemeentehuis kan plaatsvinden of via videoconferencing " Zoom” wordt gehouden. Wij gaan ervan uit dat belangstellenden op deze datum/dit tijdstip beschikbaar zijn voor een gesprek.
32-36 uren per week
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox