De Ronde Venen

Medewerker systemen iii

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad. De organisatie maakt gebruik van diverse ICT middelen.

Opdracht
Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een tijdelijke collega voor de uitvoering en coördinatie van de Servicedesk werkzaamheden. Elke dag is anders en vol actie. Gelukkig voel jij je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving en lukt het je het overzicht te bewaren, te prioriteren en projectmatig te werken bij het oplossen van problemen. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dat is waar jij die adrenalinekick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Je hebt een duidelijke visie hoe de toekomstige servicedesk eruit kan komen te zien. Samen met je collega van de Servicedesk leiden jullie de werkzaamheden van de Servicedesk in goede banen, monitoren jullie alle Topdesk meldingen, verdelen jullie de werkzaamheden en bewaken jullie kwaliteit en doorlooptijd. De Servicedesk is het visitekaartje van team Facilitair. Met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in. Je wordt aangestuurd door de Teammanager Facilitair. De servicedesk bestaat nu uit twee medewerkers.

De werkzaamheden vinden plaats (voor het volledig aantal uren) in het gemeentehuis van De Ronde Venen. Gratis parkeren alsmede Openbaar Vervoer mogelijkheden bevinden zich op loopafstand van het gemeentehuis.

Competenties
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Zelfstandig;
- Planmatig;
- Oplossingsgericht;
- Secuur

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do. Voor kantoor functies waarin het mogelijk is om op afstand te werken, is 50% thuiswerken gebruikelijk. Het kan voorkomen bij een specifieke opdracht dat aanwezigheid op kantoor verplicht is op meerdere of alle werkdagen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met Windows, Outlook, Active Directory, Topdesk én MS Teams (benoem al deze systemen duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor;
  • Aantoonbare werkervaring met het telefonisch en op afstand geven van support;
  • Per direct beschikbaar voor 32 uur per week gedurende gehele opdracht inclusief de mogelijke verlengingen;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround Servicedesk medewerker;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior of coördinerende medewerker ICT;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken (benoemd dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Microsoft en/of ITIL certificeringen (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker;
  • Een maximum uurtarief van €70 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender.
  • Aantoonbare werkervaring in een coördinerende of leidinggevende functie binnen de ICT wereld;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox