Gemeente Hengelo
geen max tarief
Overijssel
24 uur per week
04 september 2025
31 december 2026
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Hengelo mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Hengelo. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Hengelo merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Gemeente Hengelo
Gemeente Hengelo is een dynamische organisatie met ruim 900 gedreven medewerkers die zich inzetten voor een leefbare, ondernemende en innovatieve stad. Met meer dan 80.000 inwoners zijn we groot genoeg voor uitdagende projecten en klein genoeg om wendbaar te blijven.
Als opdrachtgever bieden we een professionele en collegiale werkomgeving, waar samenwerken, initiatief en resultaatgericht werken centraal staan. We hechten veel waarde aan innovatie en ontwikkeling, zowel binnen onze organisatie als in de samenwerking met partners.
Wij zoeken professionals die samen met ons willen bouwen aan de toekomst van Hengelo. Werken voor onze gemeente betekent een bijdrage leveren aan een stad met karakter, ambitie en een sterke gemeenschapszin.
Team
Duurzaamheid en circulariteit en coöperatie Energie van Hengelo
Opdracht
Wil jij inwoners van Hengelo helpen bij het verduurzamen van hun woning door hen wegwijs te maken in het woud van subsidies en regelingen? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
Als medewerker van het subsidieloket ben jij het eerste aanspreekpunt voor eigenaar-bewoners en kleine verhuurders in Hengelo. Je informeert en ondersteunt hen bij het aanvragen van landelijke, provinciale en gemeentelijke subsidies en leningen, met een focus op:
- Subsidies binnen het SPUK NIP LAI-programma;
- Ondersteuning via de Ontzorgfinanciering;
- Deelnemers aan de renovatiedeal;
- Woningeigenaren in een (voorbereidend of lopend) wijkuitvoeringsplan (WUP).
Ook bied je ondersteuning aan maatschappelijke instellingen en andere doelgroepen buiten deze categorieën, in overleg.
Je stelt per woning een basisrapportage op in Excel met o.a.:
- Adresgegevens en bouwjaar;
- Energielabel en staat van bouwdelen;
- WOZ-waarde (boven/onder grens);
- Gegeven advies en aangevraagde subsidies/leningen.
Wat breng jij mee?
- Interesse in duurzaamheid en energiebesparing;
- Administratieve nauwkeurigheid en klantgerichtheid;
- Ervaring met subsidieaanvragen is een pré;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Zelfstandig kunnen werken en initiatief tonen.
Wat bieden wij?
- Een maatschappelijk relevante functie binnen een betrokken coöperatie;
- Samenwerking met een enthousiast team;
- Marktconforme vergoeding.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag
Is hybride werken mogelijk: Ja
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox