Gemeente Uden

Medewerker servicedesk

Gemeente Uden

De opdracht­omschrijving

 

Waar kom je te werken? De gemeente Uden is een ondernemende en toekomstgerichte organisatie waar werken met plezier en vertrouwen centraal staat. Lef, resultaatgerichtheid en verbinding met de Udense samenleving. Dát is waar de gemeente Uden voor staat. Daarnaast zijn we als gemeente volop bezig met een kansrijke ontwikkeling om samen te gaan met de gemeente Landerd per 1 januari 2022.

Bij de gemeente Uden werken ongeveer 400 collega’s in 4 afdelingen. Eén van die afdelingen is de afdeling Middelen. De afdeling Middelen is verantwoordelijk voor ondersteuning en advisering naar de extern gerichte afdelingen binnen de gemeente Uden. Er werken ongeveer 100 mensen verdeeld over 5 teams: Bedrijfsbureau, Financiële Administratie, Vastgoed, Accommodaties & Facilitair, Personeel & Organisatie en Beheer basisvoorzieningen.

Het team Beheer Basisvoorzieningen / ICT zorgt voor het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Het team wordt aangestuurd door een teamleider en bestaat uit ongeveer 25 medewerkers.

Vanwege ziekte vervang je een collega op de servicedesk. Je werkt in teamverband aan het oplossen van ICT problemen en het uitgeven van devices.

De calls komen binnen in Topdesk. De eerste lijns vragen worden opgepakt door de servicedesk, zoals :

·         Aanmaken accounts in AD en andere applicaties

·         Oplossen problemen met wachtwoorden

·         Oplossen problemen met applicaties mbv teamview

·         Uitleveren mobiele telefoons, laptops en tablets

·         Afvoeren devices

·         Analyseren en oplossen problemen met devices

·         Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn

·         Ondersteunen gebruikers telefonie.

Kandidaatomschrijving

Welke kennis en ervaring heb je?

·         Ervaring als medewerker servicedesk

·         Ervaring binnen Gemeentelijke organisatie

·         Kennis van Topdesk

Pas je bij ons? We zoeken iemand die flexibel is, proactief is, snel kan schakelen en graag samenwerkt. Daarnaast is een hands-on mentaliteit belangrijk en ben je stressbestendig.

Aanvullende voorwaarden
Wij vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund.

Interviewplanning

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal kandidaten gesprekken gevoerd. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. 

De gesprekken vinden plaats op maandag 26 juli in de ochtend. 

Afhankelijk van de situatie m.b.t. het coronavirus en het advies van het RIVM, wordt t.z.t. beoordeeld of het interview fysiek in het gemeentehuis kan plaatsvinden of via videoconferencing " Zoom” wordt gehouden. Wij gaan ervan uit dat belangstellenden op deze datum/dit tijdstip beschikbaar zijn voor een gesprek.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat heeft kennis van Topdesk. Dit blijkt uit de CV van de kandidaat.
  • De kandidaat heeft ervaring als medeweker servicedesk. Dit blijkt uit de CV van de kandidaat.
  • De kandidaat beschikt over gemeentelijke ervaring. Dit blijkt uit de CV van de kandidaat.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><p><span style="text-decoration: none solid #2c2c2c;">Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.</span></p> <p><span style="text-decoration: none solid #2c2c2c;">Doorgevraagd gaat worden naar de motivatie van de kandidaat. Getoetst wordt of de kandidaat voldoet aan de kandidaat omschrijving. Verder wordt gekeken naar de staat van de gevraagde kennis, competenties en ervaringen. Als laatste vinden wij het belangrijk dat er een "klik" is tussen de organisatie, teamleden en de kandidaat.</span></p>
  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><p><span style="text-decoration: none solid #2c2c2c;">Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.</span></p> <p><span style="text-decoration: none solid #2c2c2c;">1.De kandidaat motiveert waarom hij/zij de geschikte kandidaat is voor deze opdracht.<br style="text-decoration: none solid #2c2c2c;"> 2.De kandidaat motiveert waarom hij/zij deze opdracht bij de gemeente Uden wil doen.</span></p>

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox