Gemeente Uden
max €50 per uur
Noord-Holland
60 uur per week
01 augustus 2021
01 november 2021
Waar kom je te werken? De gemeente Uden is een ondernemende en toekomstgerichte organisatie waar werken met plezier en vertrouwen centraal staat. Lef, resultaatgerichtheid en verbinding met de Udense samenleving. Dát is waar de gemeente Uden voor staat. Daarnaast zijn we als gemeente volop bezig met een kansrijke ontwikkeling om samen te gaan met de gemeente Landerd per 1 januari 2022.
Bij de gemeente Uden werken ongeveer 400 collega’s in 4 afdelingen. Eén van die afdelingen is de afdeling Middelen. De afdeling Middelen is verantwoordelijk voor ondersteuning en advisering naar de extern gerichte afdelingen binnen de gemeente Uden. Er werken ongeveer 100 mensen verdeeld over 5 teams: Bedrijfsbureau, Financiële Administratie, Vastgoed, Accommodaties & Facilitair, Personeel & Organisatie en Beheer basisvoorzieningen.
Het team Beheer Basisvoorzieningen / ICT zorgt voor het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Het team wordt aangestuurd door een teamleider en bestaat uit ongeveer 25 medewerkers.
Vanwege ziekte vervang je een collega op de servicedesk. Je werkt in teamverband aan het oplossen van ICT problemen en het uitgeven van devices.
De calls komen binnen in Topdesk. De eerste lijns vragen worden opgepakt door de servicedesk, zoals :
· Aanmaken accounts in AD en andere applicaties
· Oplossen problemen met wachtwoorden
· Oplossen problemen met applicaties mbv teamview
· Uitleveren mobiele telefoons, laptops en tablets
· Afvoeren devices
· Analyseren en oplossen problemen met devices
· Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn
· Ondersteunen gebruikers telefonie.
Welke kennis en ervaring heb je?
· Ervaring als medewerker servicedesk
· Ervaring binnen Gemeentelijke organisatie
· Kennis van Topdesk
Pas je bij ons? We zoeken iemand die flexibel is, proactief is, snel kan schakelen en graag samenwerkt. Daarnaast is een hands-on mentaliteit belangrijk en ben je stressbestendig.
Aanvullende voorwaarden
Wij vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal kandidaten gesprekken gevoerd. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
De gesprekken vinden plaats op maandag 26 juli in de ochtend.
Afhankelijk van de situatie m.b.t. het coronavirus en het advies van het RIVM, wordt t.z.t. beoordeeld of het interview fysiek in het gemeentehuis kan plaatsvinden of via videoconferencing " Zoom” wordt gehouden. Wij gaan ervan uit dat belangstellenden op deze datum/dit tijdstip beschikbaar zijn voor een gesprek.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox