gemeente Katwijk

Financieel medewerker projectadministratie

gemeente Katwijk

De opdracht­omschrijving

Binnen de gemeente Katwijk raken projecten direct aan de leefomgeving, van woningbouw tot duurzaamheid. Voor het cluster Projecten, Programma’s en Opgaven (PPO) zoeken wij een tijdelijke financieel medewerker projectadministratie. PPO is het expertisecentrum voor projectmatig, programmatig en opgavegericht werken en ondersteunt alle domeinen binnen de organisatie.

Opdrachtomschrijving

De financieel medewerker draagt zorg voor een betrouwbare, zorgvuldige en volledige projectadministratie. Je ondersteunt projectleiders en collega’s met correcte administratie, declaratie- en factuurverwerking en betrouwbare rapportages. Hiermee geef je inzicht aan projectteams en bestuurders, zodat de juiste keuzes gemaakt kunnen worden.

 


Verantwoordelijkheden

Werkzaamheden

  • Verwerken, coderen, boeken en controleren van orders en facturen.
  • Signaleren en bespreken van afwijkingen met projectleiders en betrokken collega’s.
  • Onderhouden en verwerken van declaraties en bankmutaties.
  • Opstellen van verkoopfacturen en uitvoeren van btw-aangiftes.
  • Beheren van stamdata van crediteuren, debiteuren, projecten en grootboeken.
  • Aanmaken van verplichtingen, materiële vaste activa en loonjournaalposten.
  • Opstellen en draaien van rapportages vanuit het registratiesysteem (o.a. voor cashflow en maandafsluiting).
  • Bewaken en analyseren van geldstromen en deze vertalen naar financiële overzichten voor projectteams.
  • Bijdragen aan de aanbesteding van een nieuw financieel systeem.
  • Ondersteunen van de projectadministratie en het team projectadvies.

De kandidaat is inzetbaar vanaf begin oktober 2025 tot en met begin april 2026 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf begin oktober 2025 tot en met begin april 2026 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
  • Met het verstrekken van de opdracht aan de inschrijver (ongeacht of dit een eenmanszaak, een BV of met tussenkomst van een intermediair is) en de gemeente Katwijk mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Katwijk. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de aangeboden kandidaat een zzp’er is.
  • Een aantoonbare afgeronde MBO 4 diploma

De Wensen

  • Een aantoonbare afgeronde Mbo 4 opleiding in een financiële richting
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in financiële administratie of projectadministratie binnen een gemeente of overheid. Gemeente 40 punten Overheid 32 punten
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met financiële systeem: Key2 finance
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met een tijdschrijfsysteem TIM

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
26 september 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox