Gemeente Altena

Medewerker p&o

Gemeente Altena

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve (AFAS) en organisatorische kant van de P&O-processen in- door- en uitstroom. Je ondersteunt 2 adviseurs P&O die samen verantwoordelijk zijn voor het Bestuurlijk domein.
Je zorgt voor een effectieve, efficiënte, correcte- en volledige personeelsadministratie.

  • Afhankelijk van de behoefte van het management stel je managementrapportages samen.
  • Je zorgt voor de digitale informatievoorziening voor de medewerkers en helpt medewerkers bij hun vragen over arbeidsvoorwaardelijke of personele regelingen.
  • Je levert een bijdrage aan de werving en selectie van inhuurkrachten (vacature plaatsen, kandidaten uitnodigen en aannemen).
  • Je bent verantwoordelijk voor benodigde aanpassingen van het personeelsinformatiesysteem AFAS wanneer de processen niet goed lopen. Je hebt hierover contact met een externe partij die de werkzaamheden uitvoert.
  • Je neemt deel aan organisatie brede P&O-projecten die op de ontwikkelagenda van de gemeente Altena staan.

 
Hoe ziet je dag eruit?
Je begint je werkdag met een gezamenlijke dagstart en een check van de gezamenlijke mailbox. Hierna ga je vanuit het medewerkersportaal Insite verder met mutatie workflows die zijn binnen gekomen. Vervolgens zet je een inhuuropdracht uit voor een nieuwe tijdelijke collega. Vandaag neem je in het kader van vitaliteit de tijd om tijdens de lunchpauze een rondje te wandelen. In de middag heb je een wekelijks overleg met 1 van je adviseurs. Jullie bespreken de stand van zaken betreffende de afdelingen en de daaruit voortvloeiende werkzaamheden. Ze vraagt je tevens met spoed een overzichtje te maken van de leeftijdsopbouw van de medewerkers in de organisatie. De personeelsinformatie haal je uit het systeem AFAS. Je sluit je dag af met het op een rijtje zetten van je prioriteiten voor de volgende dag en met een voldaan gevoel ga je naar huis!


Wat bieden wij jou?
Je komt te werken in een team van 15 ambitieuze collega’s die in verbinding met elkaar en de organisatie werken aan professionalisering. Binnen het team is ruimte voor initiatief en de mogelijkheid om verbeterslagen te maken. Er is een  open en flexibele werkomgeving met deels mogelijkheden om vanuit huis te werken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat is beschikbaar voor 32 uur per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.
  • Kandidaat is in staat in de week van 01 januari 2024 te starten met de opdracht.
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO+ niveau. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente ervaring als medewerker P&O/HRM. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.
  • Uurtarief kandidaat is niet hoger dan maximum tarief? (56 euro)

De Wensen

  • Kandidaat heeft recente ervaring opgedaan met het werken als medewerker P&O bij een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat is handig met digitale systemen. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van P&O projecten. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren. Zowel mondeling als schriftelijk. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat heeft recente ervaring (korter dan 3 jaar) met AFAS opgedaan. Dit moet blijken uit het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox