Avri

Medewerker klantcontactcentrum (kcc)

Avri

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 22-04-2024 tot en met 21-10-2024 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Beschikbaarheid op woensdag en vrijdag (flexibiliteit mogelijk).
  • Een relevante MBO-niveau 3 opleiding (ervaring in een klantcontactcentrum is een pré)
  • Uitstekende telefonische en computervaardigheden.
  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Bij voorkeur kennis van AfvalRIS, Arcgis maps, Obi4Wan of gelijkwaardige systemen.
  • Flexibiliteit in werktijden (08:00–16:30u of 08:30–17:00u)
  • Beschikbaarheid tijdens schoolvakanties is een pré.

De Wensen

  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Uitstekende telefonische en computervaardigheden.
  • Een (relevante) MBO-niveau opleiding (ervaring in een klantcontactcentrum is een pré).
  • Beschikbaarheid op woensdag en vrijdag.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten