Avri

Medewerker klantcontactcentrum (kcc)

Avri

De opdracht­omschrijving

Als KCC-medewerker bij Avri ben je het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners en klanten en de opdracht betreft de volgende werkzaamheden:

•    Het professioneel te woord staan van inwoners en klanten via telefoon en balie.
•    Het foutloos afhandelen van binnenkomende e-mails en berichten op social media.
•    Het helder informeren over onze producten, diensten en procedures.
•    Het efficiënt doorzetten van meldingen naar de juiste afdeling of persoon.
•    Beheer van diverse mailboxen en het correct terugkoppelen naar inwoners en klanten.
•    Het snel en accuraat verwerken van klantmeldingen in onze systemen, terwijl je streeft naar korte
      wachttijden.


Verantwoordelijkheden

Avri speelt een cruciale rol in de afvalbeheersing en het onderhoud van de openbare ruimte binnen de regio Rivierenland. Ons Klantcontactcentrum (KCC) vormt het hart van de organisatie, waar alle klantvragen en -meldingen binnenkomen. Professionaliteit en servicegerichtheid zijn bij ons van essentieel belang. Als KCC-medewerker bij Avri ben je onderdeel van een prettige en collegiale werkomgeving, waar goed werkgeverschap en werknemerswelzijn centraal staan.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 22-04-2024 tot en met 21-10-2024 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 22-04-2024 tot en met 21-10-2024 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Beschikbaarheid op woensdag en vrijdag (flexibiliteit mogelijk).
  • Een relevante MBO-niveau 3 opleiding (ervaring in een klantcontactcentrum is een pré)
  • Uitstekende telefonische en computervaardigheden.
  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Bij voorkeur kennis van AfvalRIS, Arcgis maps, Obi4Wan of gelijkwaardige systemen.
  • Flexibiliteit in werktijden (08:00–16:30u of 08:30–17:00u)
  • Beschikbaarheid tijdens schoolvakanties is een pré.

De Wensen

  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Uitstekende telefonische en computervaardigheden.
  • Een (relevante) MBO-niveau opleiding (ervaring in een klantcontactcentrum is een pré).
  • Beschikbaarheid op woensdag en vrijdag.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox