De Bilt

Medewerker klant contact centrum

De Bilt

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. 

Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.

Opdracht
Als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt voor de inwoners. Je staat de klanten telefonisch, per mail, via WhatsApp of persoonlijk aan de receptiebalie te woord. Je bent hét visitekaartje van de gemeente en je hebt er plezier in om iedere klant op een klantgerichte en efficiënte wijze te helpen. Je handelt zo veel mogelijk gesprekken zelfstandig af door het raadplegen van je informatiebronnen en je verwerkt de gesprekken in het zaaksysteem. Je schakelt snel van het ene onderwerp naar het andere en kan gemakkelijk wisselen tussen werkzaamheden.

In de ochtend zijn we telefonisch bereikbaar van 08.30-12.30 uur en in de middag is er tijd om administratieve zaken af te handelen. Je geeft documenten uit (reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels etc.) en verzorgt onder andere de milieupassen, aanvragen ontheffingen spitsafsluitingen en behandelt aangifte van verloren of gevonden voorwerpen.

Competenties

  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
  • Politiek-bestuurlijk sensitief
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7 Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
Eén professional

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  nee

 

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker binnen een gemeente;
  • Kandidaat is beschikbaar vanaf 26 mei 2024 5 ochtenden voor de telefoondienst van 08.30-12.30 uur en in de zomerperiode tussen 21-7 en 29-8 de flexibiliteit om soms ook een hele dag te werken (ochtend telefoondienst en de middag aan de balie, nog steeds max 20 uur per week);
  • Uurtarief maximaal €60,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker binnen een gemeente;
  • Een aantoonbare omschrijving van de werkzaamheden binnen de functie van KCC medewerker;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
16 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox