Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen

Medewerker it servicedesk

Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen

De opdracht­omschrijving

Uitvoeringsvoorwaarde: 
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is)

Organisatie 
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl

Opdracht
De servicedeskmedewerkers hebben een eerstelijns functie en helpen de collega’s uit de organisatie graag. Collega’s kunnen bij hen terecht met een breed scala aan op ICT-gerelateerde vragen.  

Kunnen zij het niet direct voor je oplossen, dan zetten zij de vraag door naar de tweedelijns collega’s en komen terug bij de collega zodra zij het antwoord hebben.

Deze functie biedt veel afwisseling, waarbij geen werkdag er hetzelfde uitziet. Jij neemt onder meer meldingen en wijzigingen aan. Dit gebeurt op de Servicedesk, telefonisch of via e-mail. De meldingen worden geregistreerd in ons systeem Topdesk. Je lost eerstelijns meldingen zelf op en waar mogelijk ook tweedelijns meldingen. Kun je de melding zelf niet zelf afhandelen, dan zet je hem door naar de teams Technisch Beheer of Functioneel Beheer. Je werkt dan ook nauw samen met de collega’s van deze teams.

Tijdens het proces van afhandeling informeer jij de melder/aanvrager over de voortgang en afhandeling van de melding. Ook voorzie je collega’s in de organisatie van benodigde hardware en richt je deze zo nodig in. Je houdt voorraden bij en je plaatst bestellingen waar dat nodig is.

Functie-eisen

  • De kandidaat heeft Mbo+ werk- en denkniveau.
  • Affiniteit met werken op een ICT Servicedesk.
  • Kennis van Microsoft Office (2019 en hoger), Microsoft Windows en Active Directory.
  • Kan goed werken met servicemanagementsoftware (Topdesk is een pré) en heeft ervaring met mobile device management.
  • Iemand die de handen uit de mouwen steekt en weet waarin hij `het verschil maakt’.
  • Sterk analytisch, vraagt net zo lang door tot de klantvraag duidelijk is.
  • Communicatief vaardig en kan de eigen communicatie afstemmen op de klant.
  • Klant- en resultaatgericht, sluit dienstverlening aan op de wensen van de klant en is creatief in het vinden van de juiste oplossing.
  • Kijkt verder dan de grenzen van het eigen werk en begrijpt wat er verder in de organisatie gebeurt, dit noemen wij omgevingsbewust.

Competenties
Klantgericht
Communicatief vaardig
Oplossingsgericht

Benodigd aantal professionals
1. 

Functieschaal 
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. 

CV-eisen 
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. 

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma-Di-Wo-Do-Vr 
Is hybride werken mogelijk: Ja 

 

De Eisen

  • 6. Minimaal voor 32 uur per week beschikbaar;
  • 7. Een maximum uurtarief van €80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (inclusief Flextender fee);
  • 2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • 3. antoonbare werkervaring met MS office (2019 en hoger), MS Windows en Active Directory;
  • 4. Aantoonbare werkervaring met servicemanagementsoftware. Benoem duidelijk in het CV welk softwarepakket;
  • 5. Aantoonbare werkervaring met mobile device management. Benoem in het CV waar deze ervaring is opgedaan;

De Wensen

  • 8. Aantoonbare werkervaring met Topdesk;
  • 9. Aantoonbaar afgeronde mbo niveau 4 opleiding in de richting van ICT;
  • 10. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als 1e lijn IT servicedeskmedewerker;
  • 11. Minimaal voor 36 uur per week beschikbaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
01 december 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox