Gemeente Huizen

Medewerker Informatiedienstverlening (IDV)

Gemeente Huizen

De opdracht­omschrijving

Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Opdracht
Als medewerker IDV werk je mee aan de registratie en archivering van inkomende, interne en externe documenten in ons DMS van Decos (JOIN). Uiteraard gebeurt dit zaakgericht. Het registreren bestaat uit het scannen van documenten, het doen van kwaliteitscontroles op de scans en het koppelen van de juiste registraties aan de juiste zaaktypes. Daarnaast ben je ook bezig met het uitdragen van het zaakgericht werken binnen de gemeente en het eerstelijns ondersteunen van gebruikers.

 

 Competenties

  • Je bent communicatief sterk;
  • Je bent klantgericht;
  • Je brengt resultaatgericht;
  • Je bent nauwkeurig;
  • Je bent flexibel.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring als Medewerker Informatiedienstverlening
  • Afgeronde opleiding SOD1 of opleiding op het gebied van informatiemanagement / informatiebeheer

De Wensen

  • Aantoonbare kennis van Document Management Systemen en Zaaksystemen (in het CV dient vermeld te worden met welke systemen ervaring is opgedaan (10 pt)
  • Aantoonbare werkervaring bij een omgevingsdienst (10 pt)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Medewerker Informatiedienstverlening (30 pt)
  • Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met de Archiefwet, selectielijsten/stukkenlijsten en DSP (Documentair Structuurplan) (40 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox