Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden
max €65 per uur
Utrecht
36 uur per week
07 september 2021
07 juni 2022
Organisatie
Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden zorgt voor veilige dijken, schoon water en droge voeten in het zuidelijk deel van de provincie Utrecht en een klein deel van Zuid-Holland. Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden is één van de 21 waterschappen in Nederland. Het waterschap is, net als een gemeente, een lokale overheid. Het Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden (HDSR) bestaat uit een algemeen bestuur, een college van Dijkgraaf en Hoogheemraden en meer dan 500 medewerkers.
Context
De afgelopen jaren is er flink gebouwd aan het IT-landschap binnen HDSR naar aanleiding van interne en externe ontwikkelingen - zoals de implementatie van de virtuele werkplekomgeving en Office 365 met MS Teams. De Service Desk is het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde vragen en problemen en is daarmee een belangrijk visitekaartje van I&A.
Op dit moment is er bij HDSR een grote behoefte om verbetering te brengen in de procedures en processen van de Service Desk in samenhang met die van de andere teams en afdelingen. Ook de klanttevredenheid en de kwaliteit en snelheid van afhandeling van verzoeken en aanvragen verdienen aandacht.
Opdracht
Als Medewerker Servicedesk geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je meldingen af. Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt vanuit de gebruikersorganisatie en meld je storingen en problemen met applicaties en technische infrastructuur door naar specialisten in de 2e-lijn.
Samen met jouw collega’s van de Servicedesk vorm je ‘het gezicht’ van de afdeling I&A.
Je gaat daarom sensitief en dienstverlenend te werk. Daarnaast ga je het gesprek aan met gebruikers over reeds beschikbare informatie en gemaakte afspraken zoals te volgen procedures. Daarnaast zorg je voor zorgvuldige vastlegging van de afhandeling van meldingen in TOPdesk.
Andere werkzaamheden zijn: het uitreiken van werkplekapparatuur aan medewerkers en het uitvoeren van werkplekbeheer.
Afdeling I&A
Deze opdracht voer je uit bij de afdeling Informatiemanagement en Automatisering (I&A). Deze afdeling bestaat uit twee teams met in totaal circa 45 medewerkers, te weten Team Informatisering en Team Automatisering. De Servicedesk heeft 6 medewerkers en vormt samen met Team Infrastructuur & Werkplek het Team Automatisering. De Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers met een probleem of een vraag met betrekking tot de ICT-dienstverlening. In deze periode van corona overleggen we veel via MS Teams werk je deels thuis en deels op kantoor – naar verwachting circa 50% - 50%. Deze functie als Medewerker ICT Servicedesk valt in schaal 8. Meer informatie omtrent onze CAO via deze link.
Competenties
Wij zoeken iemand die denkt vanuit een klantbeleving, sensitief en initiatiefrijk is en tijdig communiceert in geval van escalaties. Je kunt goed overzicht bewaren en werkt nauwkeurig. Je kunt uitermate goed zelfstandig werken en je hebt goede sociale vaardigheden.
Daarnaast zijn de volgende competenties ook belangrijk:
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox