Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden

Medewerker ICT Servicedesk

Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Maximale reistijd 45 minuten enkele reis
  • De kandidaat heeft de intentie om na 9 maanden kosteloos in dienst te treden bij HDSR of de leverancier heeft de intentie om de kandidaat na 9 maanden detachering kosteloos over te laten nemen door de HDSR (schaal 8 van de cao Werken voor Waterschappen);
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker op een ICT Servicedesk in afgelopen 6 jaar
  • Beschikbaar voor minimaal 9 maanden en minimaal 32 uur per week
  • Minimaal een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in de richting van ICT

De Wensen

  • Basis kennis én werkervaring met Virtual Desktop Infrastructure (VDI) (15 pt)
  • Basis kennis van Windows Active Directory (10 pt)
  • Basis kennis én werkervaring met Mobile Device Management (Intune/Microsoft End Point Manager) (15 pt)
  • Basis kennis én werkervaring met MS Office 365 (15 pt)
  • In het bezit van certificaat ITIL Foundation - minimaal V3 (15 pt)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met processen in TOPdesk in de afgelopen 4 jaar (vermeld duidelijk in het cv van wanneer tot wanneer je deze werkervaring met processen in TOPdesk hebt opgedaan) (15 pt)
  • Kandidaat is op de hoogte (gesteld) van de detavast-constructie die in knock-out criterium 5 staat vermeld en heeft de intentie om kosteloos in dienst te treden bij de HDSR (5 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten