Gemeente Dronten

Medewerker HR administratie

Gemeente Dronten

De opdrachtĀ­omschrijving

Medewerker HR administratie

Sinds 1 januari 2021 is er een intensieve samenwerking tussen de Personeels- en Salarisadministratie van de gemeenten Dronten, Urk en Noordoostpolder (DUN). Per 1 januari 2022 is er formeel sprake van 1 HR-administratie. We zijn een team in opbouw dat verder wil groeien in gezamenlijkheid en kwaliteit. Als medewerker Administratie HR ben je samen met een collega verantwoordelijk voor de personeelsadministratie voor alle drie de gemeenten. In onderling overleg wordt bepaald waar je met name op ingezet wordt.

Dit is de klus
De lat ligt hoog. Dienstverlening en kwaliteit staan bij ons voorop. Dankzij jouw administratieve vaardigheden op het gebied van HR, jouw kritische en frisse blik op het administratieve HR-proces ben je een aanwinst voor het team van de HR-administratie. Je denkt mee in mogelijkheden en oplossingen en hebt zo een positieve impact. Jij bent het aanspreekpunt als het gaat om de personeelsadministratie. Het is een zelfstandige en brede functie. Je ondersteunt bij de voorbereiding en uitvoering van allerlei HR-werkzaamheden.

Dit ga je doen

  • Verder mee ontwikkelen van de personeelsadministratie voor drie gemeenten.
  • Leveren van een actieve bijdrage aan het harmoniseren en beter, eenvoudiger en efficiënter inrichten van (digitale) HR-processen.
  • Bijdragen aan de goede landing van nieuwe medewerkers door accounts/faciliteiten aan te vragen, diverse start- en kennismakingsbijeenkomsten te organiseren en introductiegesprekken te voeren.
  • Bijdragen aan de verzuimadministratie en correspondentie met arbodienst en UWV.
  • Het maken van (maatwerk)brieven op basis van aangeleverde gegevens.
  • Het toevoegen van documenten aan het digitale personeelsdossier in YouForce.
  • Waar nodig opvoeren van nieuwe medewerkers in YouForce.
  • Ondersteunen van de collega’s van functioneel beheer en zelfstandig verrichten van operationele beheerstaken zoals het aanmaken van nieuwe accounts.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor nieuwe medewerkers m.b.t. het gebruik van YouForce.
  • Ondersteunen van collega's in projecten. Je werkt hierbij nauw samen met de adviseurs HR en de salarisadministratie. Daarnaast denk en werk je team- en cluster overstijgend met onder andere Financiën, ICT en de Servicedesk.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde Mbo-opleiding (niveau 4) op het gebied van HR, administratief / secretarieel of vergelijkbaar
  • Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid
  • Ervaring op de personeelsadministratie en een duidelijk idee over het vakgebied.
  • Affiniteit met het digitaliseren van processen
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor de kwaliteit en correctheid van de(arbeidsvoorwaardelijke) brieven
  • Creatief in het opstellen van (maatwerk) brieven

De Eisen

  • Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde Mbo opleiding
  • Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar relevante werkervaring opgedaan (op de personeelsadministratie) in de afgelopen 5 jaar.
  • Op cv aantoonbaar ervaring met het werken met personeelssysteem Youforce (Raet)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox