Gemeente Weststellingwerf

Medewerker Frontoffice Publiekszaken

Gemeente Weststellingwerf

De opdracht­omschrijving

Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

 

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het team Publiekszaken zijn wij tijdelijk op zoek naar een medewerker Frontoffice voor 30 uur per week.

 

Je functie

Als medewerker frontoffice ben je hét eerste aanspreekpunt aan de receptie/balie/telefoon voor inwoners en externe bezoekers. Als visitekaartje van gemeente Weststellingwerf sta je mensen vriendelijk te woord.

De digitalisering speelt een belangrijke rol in onze organisatie, zo ook in deze functie. We verwachten van jou dat je digitaal vaardig bent. Je schrikt niet terug van nieuwe initiatieven en ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en ziet deze als een uitdaging.

 


Verantwoordelijkheden

Wat verwachten we van jou?

Je hebt/bent:

  • een MBO+ werk- en denkniveau
  • klantgericht, stressbestendig en klantvriendelijk. Je kunt je verdiepen in de klant en gaat op zoek naar de "vraag achter de vraag";
  • in staat zowel mondeling als schriftelijk goed te communiceren in het Nederlands en Engels;
  • een goede luisteraar en kunt tijdens een gesprek goed analyseren;
  • een actieve, enthousiaste en probleemoplossende houding en denkt van buiten naar binnen;
  • flexibel inzetbaar (ook op de avond);
  • nauwkeuring in je werk en je hebt ruime kennis en kunde van geautomatiseerde systemen;
  • gestructureerd, maar je bent ook in staat om te multitasken;

·         bovenal een prettige collega om mee samen te werken die past in ons dynamische team.Wat verwachten we van jou?

Je hebt/bent:

  • een MBO+ werk- en denkniveau; bij voorkeur met een afgerond diploma Basisopleiding Burgerzaken;
  • klantgericht, stressbestendig en klantvriendelijk. Je kunt je verdiepen in de klant en gaat op zoek naar de "vraag achter de vraag";
  • in staat zowel mondeling als schriftelijk goed te communiceren in het Nederlands en Engels;
  • een goede luisteraar en kunt tijdens een gesprek goed analyseren;
  • een actieve, enthousiaste en probleemoplossende houding en denkt van buiten naar binnen;
  • flexibel inzetbaar (ook op de avond);
  • nauwkeuring in je werk en je hebt ruime kennis en kunde van geautomatiseerde systemen;
  • gestructureerd, maar je bent ook in staat om te multitasken;
  • bovenal een prettige collega om mee samen te werken die past in ons dynamische team.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Relevante MBO+ opleiding Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.
  • Minimaal vijf jaar ervaring als medewerker Frontoffice Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) opdrachten/projecten in uw toelichting, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal vijf jaar voldoet. Graag specifiek de naam van de organisatie(s) benoemen.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 februari 2021. tot en met 30 april 2021 voor 30 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Externe heeft 3 jaar aantoonbare ervaring binnen een gemeente organisatie. 
 Externe heeft aantoonbare ervaring zoals omschreven (200 punten) 
 Externe heeft 1 tot 2 jaar aantoonbare ervaring zoals omschreven (100 punten) 
 Externe heeft geen aantoonbare ervaring zoals omschreven (0 punten)
  • Externe beschikt over 3 jaar recente werkervaring op het gebied van frontoffice/receptie
 Externe heeft de aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (250 punten)
 Externe heeft 2 tot 3 jaar aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (125 punten)
 Externe heeft geen aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (0 punten)
  • Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van Burgerzaken
 Externe heeft de gevraagde opleiding afgerond (250 punten)
 Externe is op dit moment bezig met de gevraagde opleiding (125 punten)
 Externe heeft niet de gevraagd opleiding (0 punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox