Gemeente Oldebroek
geen max tarief
Gelderland
24 uur per week
18 augustus 2025
31 december 2025
Organisatie
Over de opdrachtgever, gemeente Oldebroek:
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!
Opdracht
Binnen de gemeente Oldebroek werken we bij de financiële administratie met ERPx van Unit 4. Het takenpakket bestaat onder andere uit:
- Controle gewijzigde inkooporder 2e goedkeurder;
- Controleren factuur met order;
- Correctie inkomende facturen;
- Crediteur - Valideren en bijlage koppelen/dit is de volgende stap na koppel crediteur aan factuur;
- GB transactie goedkeuren - 2e goedkeurder;
- Koppel crediteur aan Factuur/nieuwe crediteur aanmaken;
- Koppel crediteur aan inkoopaanvraag;
- Koppel Pav’er aan Factuur/Factuur doorzetten binnen de organisatie;
- Crediteur goedkeuren.
Aanvulling takenlijst:
- Memorialen;
- Errors;
- Facturen en creditfacturen met elkaar vereffenen/verrekenen;
- Betaalbatch/overschrijvingsvoorstel;
- Betaalplan kunnen maken als facturen in termijnen moeten worden betaald.
Competenties
- Nauwkeurig en accurraat;
- Affinitiet met betalingsverkeer;
- Communicatief;
- Zelfstandig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox