Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

Medewerker Facilitaire Servicedesk

Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

De opdracht­omschrijving

Jij bent enthousiast en weet de verbinding te maken met collega’s. Zie jij facilitaire knel- en verbeterpunten? Met jouw klantgerichte instelling weet jij passende oplossingen aan te bieden. Houd jij van een dynamische omgeving en afwisselende werkzaamheden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Servicedeskmedewerker Team Facilitaire zaken
20 uur per week | standplaats Culemborg
Flexibel, ook werkzaam op locatie Tiel en Geldermalsen 

Een droombaan als …
• Je snel kunt schakelen
• Je systemen snel eigen maakt
• Je ogen en oren graag de kost geeft

Een nachtmerrie als …
• Je van structuur houdt
• Je liever alleen werkt
• Je niet op twee borden tegelijk wilt schakelen

Samen met je collega’s beheer je de facilitaire servicedesk. Medewerkers van de Gemeente Culemborg, West Betuwe, Tiel en van BWB zelf, melden, mailen en bellen de servicedesk met diverse vragen en verzoeken. Je verhelpt op afstand storingen, meld nieuwe medewerkers aan, geeft opdrachten aan de back-office en hebt op operationeel niveau overleg met diverse leveranciers, op diverse locaties.

Wat ga je doen?
• Bemensen servicedesk, welke bereikbaar is van 8.30-16.30 uur (werkdagen: maandag, dinsdag of donderdag en vrijdag);
• Je plaatst bestellingen bij leveranciers en zorgt voor een goede afhandeling van deze bestellingen;
• Op een klantgerichte wijze aannemen en behandelen van facilitaire KWIS-meldingen (klachten, wensen, informatieverzoeken en storingen);
• Het aannemen en behandelen van reserveringen voor vergaderzalen, facilitaire middelen en dienstfietsen;
• Het uitzetten van vragen/meldingen naar collega's in de backoffice en/of leveranciers en het bewaken van de voortgang hiervan;
• Het voeren van een nauwkeurige juiste administratie en verwerking in het Facility Management Informatiesysteem (Topdesk);
• Beheren en bewaken van processen rondom voorraadbeheer (kantoorartikelen, drankenautomaten etc);
• Registreren en bijhouden van het toegangsverleningssysteem;
• Ondersteuning in de breedste zin van collega’s binnen het team;
• Het vervangen van de andere Servicedeskmedewerkers bij afwezigheid en/of ziekte;
• Signaleren van knel- en verbeterpunten ten aanzien van de facilitaire dienstverlening en initiëren van verbeterpunten.


Wie wij zijn?
Het Team Facilitaire zaken & Inkoop bestaat uit 35 collega's. Het team biedt een breed scala aan producten en diensten aan, ter ondersteuning van de primaire processen en de medewerkers van de gemeentelijke locaties van de Gemeentes Tiel, Culemborg en West Betuwe en de eigen bedrijfsvoeringsorganisatie. Binnen het team Facilitaire zaken wordt er een scheiding gemaakt tussen front- en backoffice. De Servicedesk is het coördinatiepunt tussen vraag en aanbod binnen onze dienstverlening, waarbij de vragen vervolgens volgens vaste procedures worden uitgevoerd of ter afhandeling worden doorgegeven aan de backoffice van het team. We staan voor een mooie uitdaging, namelijk het verder professionaliseren en ontwikkelen van de centrale facilitaire servicedesk.

De Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring als (Facilitaire) Servicedesk medewerker of aanverwante
  • Kandidaat heeft ervaring met FMIS (bij voorkeur TOPdesk)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft minimaal een MBO opleiding gedaan en afgerond binnen het werkveld Facility Management of aanverwant óf heeft MBO werk en denkniveau opgedaan in deze richting dmv werkervaring (+ 5 jaar);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox