
1stroom
max €90 per uur
Gelderland
32 uur per week
04 december 2025
04 juni 2026
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeenschappelijke regeling 1Stroom mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeenschappelijke regeling 1Stroom. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeenschappelijke regeling 1Stroom merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.
De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.
Waar staan wij voor?
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.
Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.
Opdracht
Wil jij ons cluster Burgerzaken tijdelijk versterken met jouw kennis en jouw enthousiasme? Ben je op zoek naar een interessante functie met veel afwisselingen waarin een groot beroep wordt gedaan op jouw zelfstandigheid, teamgeest, kennis en kunde? Dan zoeken we jou alsMedior medewerker Burgerzaken
Ons team
Je werkt in team Burgerzaken met in totaal 7 collega's die elke dag weer voor de klant klaar staan. In het team werken we met een mix van junior-,
medior- en seniormedewerkers. De sfeer is open, constructief en gezellig. De meeste collega's zijn al jarenlang werkzaam bij ons wat zorgt voor een
stabiele basis, veel kennis en een warme collegiale band. We werken continu samen aan de verdere verbetering van de dienstverlening. We nemen
daarbij de tijd om met elkaar te sparren over de vraagstukken waar we mee bezig zijn en zijn in grote mate van zelf organiserend.
Jouw taken
Je bent aanspreekpunt voor inwoners en collega’s bij complexe aanvragen op gebied van de BRP en de Burgerlijke stand. Je levert een bijdrage aan
een optimale dienstverlening, met oog voor de kwaliteit van persoonsgegevens, privacy en fraudebestrijding.
Als medior medewerker kun je zelfstandig werken en beheers je niet alleen je eigen taken, maar ook die van de junior.
Jouw taken zijn onder meer:
Eerste inschrijvingen en hervestigingen uit het buitenland
Optie en naturalisatie
Mee draaien in de telefoondienst van het team
Doorvoeren van mutaties in de BRP
Registratie van arbeidsmigranten
Behandelen van complexe aanvragen op het gebied van de BRP
Adresonderzoeken en briefadressen
Beoordelen van brondocumenten waarbij je internationaal privaatrecht toepast
Inwerken en helpen van junior medewerkers
Daarnaast bewaak je samen met je collega’s de kwaliteit van de BRP. Ten slotte ben je samenmet je collega’s verantwoordelijk voor de organisatie van verkiezingen.
Specifieke competenties die wij in jou zoeken zijn zelfstandigheid, analytisch vermogen, samenwerken, kwaliteitsgerichtheid en plannen en
organiseren.
Competenties
- Zelfstandigheid;
- Analystisch vermogen;
- Samenwerken;
- Kwaliteitsgericht;
- Harde werker.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8 / 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: Nee.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox