Gemeente Berkelland

Medewerker burgerzaken backoffice

Gemeente Berkelland

De opdracht­omschrijving

We zijn 1 van de 10 grootste plattelandsgemeentes en het werken bij de gemeente Berkelland betekent werken met én voor de samenleving. Gemeente Berkelland is een zelforganiserende organisatie.

We streven er naar om onze inwoners te voorzien van de best mogelijke dienstverlening. We hechten er grote waarde aan dat onze registraties op orde zijn en we zorgvuldig met data omgaan. Hier leveren alle collega’s binnen team Klantcontact, een grote bijdrage aan. 

Binnen het team Klantcontact, dat is onderverdeeld in een front,- en backoffice, werk je samen met 17 enthousiaste collega’s die graag uitdagingen aangaan. 


Verantwoordelijkheden

Je bent verantwoordelijk voor adresonderzoeken en complexe actualiserings- en correctieprocedures in de BRP. Tevens beoordeel je buitenlandse brondocumenten, behandel je vraagstukken betreffende het internationaal privaatrecht, naturalisatieverzoeken en kwaliteitscontroles.    


De kandidaat is inzetbaar vanaf 14 december 2024 tot en met 14 januari 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 14 december 2024 tot en met 14 januari 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Je beschikt over een relevant hbo-diploma met specialistische aanvulling van bijvoorbeeld BOBZ, BABZ of MLO-BZ, BRP-specialist
  • Je hebt een positieve instelling en je verbindt graag mensen met elkaar. Zo ben je uitstekend in staat om draagvlak te creëren, want je weet precies hoe je iedereen op een juiste manier betrekt. Je bent een echte teamplayer en in staat om jouw kennis en kunde over te brengen richting collega’s. Verder heb je: • Kennis van en aantoonbare ervaring met complexe BRP actualiserings- en correctieprocedures • Ervaring met eerste inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland • Ervaring met adresonderzoeken en de WALAA • Vaardigheid in het beoordelen van buitenlandse brondocumenten • Je kunt kwaliteitscontroles op de BRP uitvoeren en hebt kennis van de privacyregels betreffende de BRP • Ervaring met geautomatiseerde systemen op het gebied van burgerzaken is een must. Wij werken met Centric.

De Wensen

  • Je beschikt over een relevant hbo-diploma met specialistische aanvulling van bijvoorbeeld BOBZ, BABZ of MLO-BZ, BRP-specialist
  • De kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
  • Ervaring met eerste inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland Ervaring met adresonderzoeken en de WALAA Vaardigheid in het beoordelen van buitenlandse brondocumenten

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox