Gemeente Berkelland
max €83 per uur
Gelderland
36 uur per week
14 december 2024
14 januari 2025
We zijn 1 van de 10 grootste plattelandsgemeentes en het werken bij de gemeente Berkelland betekent werken met én voor de samenleving. Gemeente Berkelland is een zelforganiserende organisatie.
We streven er naar om onze inwoners te voorzien van de best mogelijke dienstverlening. We hechten er grote waarde aan dat onze registraties op orde zijn en we zorgvuldig met data omgaan. Hier leveren alle collega’s binnen team Klantcontact, een grote bijdrage aan.
Binnen het team Klantcontact, dat is onderverdeeld in een front,- en backoffice, werk je samen met 17 enthousiaste collega’s die graag uitdagingen aangaan.
Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor adresonderzoeken en complexe actualiserings- en correctieprocedures in de BRP. Tevens beoordeel je buitenlandse brondocumenten, behandel je vraagstukken betreffende het internationaal privaatrecht, naturalisatieverzoeken en kwaliteitscontroles.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 14 december 2024 tot en met 14 januari 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox